Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled

Hunting and Fishing Cabin Luxo

Pessoas10
Quartos 4
Banheiros3
Lavabos1
Área 125 m²
Tipo de imóvel cabana
Estadia Mínima 2 noites

Descrição

Sobre o imóvel

Hunting and Fishing Cabin Luxo

O aluguer é um luxo 4 quartos, 3 banho acampamento. Está cheio com todas as comodidades para uma estadia agradável e deixar a sua auto ir (Todos os aparelhos de aço inoxidável, bar molhado, sala de estar definido couro, 55 "TV de plasma de tela plana, todas as novas camas e beliches, todos os talheres, panelas, panelas, utensílios, máquina de lavar e secar roupa, e tudo o mais para a sua conveniência. Descer escadas você tem uma cozinha completa com todos os suprimentos de cozinha, talheres, panelas, frigideiras, lavadora / secadora, £ 1.000. máquina de gelo e uma pia. Ele também tem uma casa de banho ½ dentro da cozinha para sua conveniência. Quando se hospedar no "O Speck Vermelho" iremos fornecer-lhe com o seguinte para sua conveniência.

• Os lagostins ou camarão panela fervendo

• Burner

• tanques de propano

• £ 500. Máquina de gelo

• limpeza de peixes estação

• pit churrasco

• Cadeiras, baloiços, e mesas para que você possa desfrutar

• lançamento do barco privado

• rádio Outside

• TV Exterior Marc Albarado

Nós construímos este acampamento com você em mente. Queremos que isso seja uma estadia agradável e um tempo para você se lembrar para sempre. Em "O Speck Vermelho", você pode deixar todas as suas preocupações em casa e apenas relaxar.

Mais detalhes

Proprietário
Marc Albarado
Anunciante desde 2012
Fala Inglês
Tempo de Resposta:
Dentro de uma hora
Taxa de Resposta
100%
Última atualização de calendário
Agosto 16, 2017

Características

Características desta cabana em Chauvin

Tipo de Imóvel:
  • cabana
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Serviço de limpeza/faxina:
  • governanta ou caseiro incluído
Área Total Construída:
  • 125 m²
Regras da Casa:
  • Check-in: 16:00
  • /
  • Check-out: 10:00
  • Ocupação máx.: 10
  • Idade mínima para alugar: 21
  • Festas/eventos não são permitidos
  • Não permite animais
  • Só para não fumantes
  • Please read the rental agreement before you send in payment.
Tipo de Localização:
  • Vista para lago
  • Em frente ao lago
  • próximo ao mar
  • Vista para o oceano
  • Em frente ao oceano
  • Resort turístico
  • Vista para rio
  • Em frente ao rio
Temática:
  • aventura
  • local isolado
  • viagem com a família
  • romance
  • esportes
  • atrações turísticas
Geral:
  • ar-condicionado
  • secadora de roupas
  • Covered Parking
  • garagem
  • Gas Fireplace
  • secador de cabelos
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • ferro e tábua de passar
  • roupa de cama fornecida
  • sala de estar
  • telefone celular
  • estacionamento
  • Estacionamento privado
  • Parking for RV/Boat/Trailer
  • toalhas fornecidas
  • máquina de lavar
Cozinha:
  • Catering Available
  • cafeteira
  • utensílios de cozinha
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • Máquina de gelo
  • Cozinha completa
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • temperos
  • geladeira
  • Shared Kitchen
  • fogão
  • torradeira
Sala de jantar:
  • área de jantar
  • 8 lugares
Banheiros:
  • 3 Banheiros
  • 1 Lavabo
  • - vaso sanitário , banheira com chuveiro
    - vaso sanitário
    - vaso sanitário , banheira com chuveiro , banheira (sem chuveiro) , Chuveiro
    - vaso sanitário , banheira com chuveiro , Chuveiro
Quartos:
  • 4 Quartos, Acomodações para 10
  • - 1 grande cama de casal
    - 1 grande cama de casal
    - 1 cama de casal , 1 bunk bed
    - 2 bunk bed
Entretenimento:
  • Livros
  • CD player
  • DVD player
  • jogos para adultos
  • tv a cabo ou satélite
  • aparelho de som
  • TV
  • vídeocassete
  • coleção de vídeos
Exterior:
  • sacada
  • Deck / Patio
  • Gazebo
  • Lanai / Gazebo
  • churrasqueira
Adequação e Acessibilidade:
  • permite-se aluguel de longo prazo
Atrações:
  • Igrejas
  • Cinemas
  • festivals
  • Marina
  • Centro recreativo
  • Restaurantes
Atividades de Lazer:
  • coleta de conchas
  • Observação de pássaros
  • boating
  • remo
  • fotografia
  • shelling
  • shopping
  • paisagens pitorescas
  • caminhada
  • wildlife viewing
Serviços e Negócios Locais:
  • caixas eletrônicos
  • serviço de babá
  • supermercado
  • Hospital
  • lavanderia automática
  • assistência médica
Atividades de Esporte e Aventura:
  • pescaria em alto-mar
  • pescaria
  • pescaria com vara
  • golfe
  • caça
  • jet-ski
  • kayaking
  • parasailing
  • pescaria em pier
  • Rafting
  • esqui
  • mergulho com snorkel
  • snorkeling/diving
  • pescaria em baía
  • pescaria em praia
  • natação
  • esqui-aquático
  • bóias rebocáveis
Observações:
Cozinha exterior, limpeza de peixes estação, elevador barco, três deslizamentos de barco, lançamento do barco privado, redes, balanços, lavadora e secadora, uma milha ao sul de Cecil lapyarouse, e uma milha ao norte de bayou savagne. Grande noite de pesca fora do cais, 3 carro garagem, sai o seu barco e ouvir rádios, ver TV, e têm acesso a uma cozinha completa para fazer tudo o que você está cozinhando, grelhar, ferver, o que nunca sua preferência. Nós construímos este acampamento com todos os acessórios para que você tenha. Você vai ter o melhor dos melhores, grandes vizinhos que gostam de se divertir e fazer memórias com pessoas de fora da cidade. £ 500. máquina de gelo, facas de limpeza, todos os lençóis, fácil acesso a lojas, restaurantes, e têm grande acesso a albufeira terrobonne. Os seus 35 minutos de distância da ilha timbalier, a 30 minutos da última ilha, ponto de guaxinim, e algumas das melhores trutas e pesca salpico vermelho no mundo. partido, relaxar, cozinhar, rir, recolher a respiração à noite vista de tirar o site mais bonito que você nunca vai ver.

Avaliações

Fabuloso! 4,7/5 -
(33 avaliações de viajantes)

87% Complete
3% Complete
3% Complete
0% Complete
6% Complete
Hunting and Fishing Cabin Luxo
classificação média de 4.6666665 baseada em 34 avaliações
5

Very Nice Camp! Perfect for what I needed!

  • 5 de 5

We rented the camp for a Mardi Gras fishing rodeo in July. It was just what we needed. The camp was very nice and very clean. Everyone had a great time! No hassle at all getting into the camp and getting set up. Thank you very much and we will be renting it again next year!

  • Avaliação enviada em: Jul 20, 2017
  • Data da estadia: Jul 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you very much. I'm glad you enjoyed your self and look forward to having you back again. My housekeeper said that you left the camp in great shape and I want to thank you for that! Respectfully, Marc Albarado
Esta avaliação foi útil?
1 0
5

Redspeck Repeaters

  • 5 de 5

This was our fourth time staying at the Redspeck Camp. We would not stay anywhere else. Plenty of room for a large family. It is well equipped to make your stay comfortable. The downstairs area is wonderful. We are looking forward to our stay next year.

  • Avaliação enviada em: Jul 26, 2017
  • Data da estadia: May 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Great as usaual!

  • 5 de 5

It's always a pleasure staying at the Red Speck! We enjoyed our stay once again. Looking forward to next year!

  • Avaliação enviada em: Jul 23, 2017
  • Data da estadia: Jun 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Very Nice

  • 5 de 5

Great house with direct access to the marsh. Plenty of room with all the amenities. Will certainly stay again.

  • Avaliação enviada em: Jun 1, 2017
  • Data da estadia: May 2017
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Thanks for the review Jack, It's always a pleasure to hear from customers on how there stay went and my wife and I are glad that you had a good time. Hope to see you back. Respectfully, Marc
Esta avaliação foi útil?
1 0
1

Horrible experience

  • 1 de 5

This camp is not managed well at all. Many things were unkept and needed repairs. Open containers of food were present in the fridge when we got there. Exposed wires on ceiling fan. Outdoor furniture was broken. Washer and dryer didn't work. Wifi never worked. When problems arose, the owner was accusatory and not understanding whatsoever. Will never rent from this owner again, nor do I recommend anyone else does.

  • Avaliação enviada em: May 19, 2017
  • Data da estadia: May 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Carlton, I do agree with a couple of issues that you've had, but some them were not accurate. 1. The Wifi was working to my knowledge and the Wifi name and password is above the refrigerator on the inside of the cabinet. I checked with the Wifi company and they let me know that there were not any outages in that area. 2. We did have some outdoor furniture that was broken which after your stay ( and every other customers stay) my househeeper does a property walk through to see what is broken and or what needs to be replaced. As I'm sure that you saw there were more than enough outdoor furniture for our customers to use. We have 2 full outdoor sets of furniture up stairs on the upper deck as well as several single chairs. My housekeeper did see where 3 of the chairs were broken and we got rid of them immediately. Downstairs we have 2 hammocks, 1 large picnic table which is made out of steel and a 3" table top, 3 rocking chairs and as of my knowledge there still there and in working condition. If i am wrong about any of the furniture than I apologize. I know that broken furniture can lead to customers getting hurt and make it a point to get rid of the furniture immediately after we notice them. Again, I have had 5 stars with all my rentals and do not take it lightly when I don't see a 5 star. This issues are fixed immediately so that the future customers will not have the same issues. Obviously I'm not happy with this review but I rely on my customers to let me know what there thoughts were on the trip because without your response I will never know what I have to do to make my customers happy with there stay. Marc Albarado
Esta avaliação foi útil?
0 0
3

Great home but we had some issues!

  • 3 de 5

This is a very comfortable, spacious, well appointed home - however, for us , it was not as perfect as it might have been.

Unfortunately we didn't receive the emailed access code to gain access until nearly 5.30 (access should have been from 4pm)

We had expected wifi but there was no wifi code.

There is an expensive cleaning fee attached to the rent but we saw no evidence of recent cleaning on our arrival. The waste bins in kitchen and bathrooms had not been emptied, there were candy papers all over the living room floor, the kitchen work surface was sticky and obviously hadn't been cleaned since last being used.

On our return I sent a message to the owner and requested a partial reimbursement of the cleaning fee to compensate for the state of the place when we arrived but heard nothing from him.

Having no direct contact details for him was real frustration as we could only communicate through the 'home away' website.. And with no wifi we were stuck!

Sorry to sound negative as it was a lovely place but our overall experience was tarnished by these irritations. When you go into someone else's home to stay it's good to feel it's been properly cleaned prior to your arrival.

  • Avaliação enviada em: Mar 16, 2017
  • Data da estadia: Mar 2017
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Ms. Trudy, I was there the day of your arrival and saw that there was no evidence of the camp being dirty. I didn't roll my hands over the island bar so I cant give you and accurate response to that. The WiFi was in and out for a week or so and that was out of my control. As far as the cleaning fee, that was clearly stated on the rental agreement so it should of came at no surprise. There is not a fee that I try to hide to my customers and every fee is listed in the line item details as I have attached below. I'm very sorry for the issues that you had and as you can see from my previous reviews I always take great care of my camp and customers. Camp Payment Details: Respectfully, Marc Albarado Reservation Details Quote 2 nights $600.00 Cleaning Fee $130.00 Service Fee - Learn More $79.20 Including VAT tax of 20% Subtotal $809.20 Refundable Damage Deposit $250.00 Total Payment $1,059.20 Total Fees ($79.20) Payable to you $980.00
Esta avaliação foi útil?
3 0

Localização

Caça ao pato, e alguns dos melhores pesca no sul da Louisiana

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Disponível
Indisponível
Taxas e impostos são adicionais

Observações sobre as tarifas de aluguel

Taxa de limpeza R$ 412,13
Depósito de Danos R$ 792,55

CANCELLATIONS – The rental unit may be cancelled with (21) days written advance notice to receive full refund on the money that was collected. If cancelled after the (21) day period is up you will forfeit all the money that was paid toward the rental.

Política de cancelamento do proprietário

  • Não há reembolso para cancelamentos feitos após a realização do pagamento.

Outros imóveis para temporada