Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled Family icon

Spring Break Special, piscina aquecida gratuita, acomoda 10, 5 minutos a pé da praia.

Pessoas10
Quartos 3
Banheiros2
Área 176 m²
Tipo de imóvel casebre
Estadia Mínima 4 - 7 noites

Descrição

Sobre o imóvel

2000 s / f, 3bd, 2bth cottage perto do acesso à praia, grande cozinha, chuveiro ao ar livre

Casa recém-atualizado, um passeio rápido para o Shore no Crystal Beach Pavilion. Grande quintal cercado, chuveiro ao ar livre, churrasqueira a carvão e espaço suficiente para relaxar na piscina privada. Cada quarto tem portas francesas para um deck ou varanda. Perto Outlets Silver Sands Premium, Destin Commons Outdoor Mall e Harborwalk Village. Jantar de classe mundial, bem como a abundância de campos de golfe nas proximidades. Cartas de pesca, parapente e mergulho disponíveis em Destin Harbor. Os barcos do pontão e aluguel de jet ski também estão disponíveis nas proximidades. Sea Palms Casa tem tudo que você precisa para uma grande férias na Costa Esmeralda.

Mais detalhes

Características

Características dest casebre em Crystal Beach

Tipo de Imóvel:
  • casebre
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Área Total Construída:
  • 176 m²
Regras da Casa:
  • Check-in: 16:00
  • /
  • Check-out: 10:00
  • Ocupação máx.: 10
  • Idade mínima para alugar: 21
  • Crianças são bem-vindas
  • Festas/eventos não são permitidos
  • Permite animais
  • Só para não fumantes
Tipo de Localização:
  • Vista para praia
Temática:
  • aventura
  • viagem com a família
  • esportes
  • atrações turísticas
Geral:
  • ar-condicionado
  • secadora de roupas
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • roupa de cama fornecida
  • sala de estar
  • estacionamento
  • telefone
  • toalhas fornecidas
  • máquina de lavar
Cozinha:
  • cafeteira
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • Cozinha completa
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • temperos
  • geladeira
  • fogão
  • torradeira
Sala de jantar:
  • Refeições
  • área de jantar
  • 6 lugares
Banheiros:
  • 2 Banheiros
  • - vaso sanitário , banheira com chuveiro
    - vaso sanitário , Chuveiro , jacúzi
Quartos:
  • 3 Quartos, Acomodações para 10
  • - 1 cama de casal extra larga
    - 1 cama de casal extra larga
    - 1 cama de casal extra larga , 1 grande cama de casal , 2 cama de solteiro
Entretenimento:
  • DVD player
  • tv a cabo ou satélite
  • aparelho de som
  • TV
Exterior:
  • sacada
  • Deck / Patio
  • jardim / gramado
  • churrasqueira
Adequação e Acessibilidade:
  • permite-se aluguel de longo prazo
Piscina / Spa:
  • piscina aquecida
  • piscina particular
Atrações:
  • baía / estreito
  • Igrejas
  • Cinemas
  • Marina
  • parque infantil
  • Restaurantes
  • Parques aquáticos
Atividades de Lazer:
  • coleta de conchas
  • compras / outlet
  • remo
  • estradas panorâmicas
  • caminhada
Serviços e Negócios Locais:
  • caixas eletrônicos
  • supermercado
  • Hospital
  • massagista
  • assistência médica
Atividades de Esporte e Aventura:
  • ciclismo
  • pescaria em alto-mar
  • pescaria
  • golfe
  • jet-ski
  • mergulho
  • mergulho com snorkel
  • natação
Observações:
Check-in é 16:00 e check-out é 10:00. Convidado receberá por e-mail informações detalhadas sobre check-in uma semana antes da reserva

Avaliações

Fabuloso! 4,7/5 -
(39 avaliações de viajantes)

79% Complete
17% Complete
0% Complete
0% Complete
2% Complete
Spring Break Special, piscina aquecida gratuita, acomoda 10, 5 minutos a pé da praia.
classificação média de 4.717949 baseada em 39 avaliações
Erie, PA
1

Stinky refridgerator

  • 1 de 5

Upon arrival we opened the fridge and noticed spillage and a horrific fish smell. The property mgr. arrived to welcome us and I told him AND showed him and he indicated for ME to take care of instead of sending in someone to clean. I purchased more baking soda and cleaned entire unit and the smell did not cease. It was so disgusting (whenever the fridge door was opened, it would seriously smell up the entire room) and I did not go on vacation to have to deal with this. After a week of this and my food absorbing the smell and having to be thrown away and the added expense of us having to eat out, we decided we needed to cut our long awaited vacation short and go home a week early. We were refunded for the days not used and $50 for the food spoilage. We left the place in excellent condition and even told the property mgr. to turn the pool heater off during the cold spell to save the owners money on heating. We had to wait the "proper" week for our refund to be given back after all we went through.....SERIOUSLY!

  • Avaliação enviada em: 15/01/2018
  • Data da estadia: Dezembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: We are sorry that you had an unsatisfactory stay with us. Thank you for bringing the issue to our attention. Upon your departure, we addressed the matter. To be accurate, you were reimbursed $150 for your inconvenience. As to the refund, refunds handled through the Homeaway online payment system can take 5-7 working days to be processed. Those are their rules, not ours.
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Best Work/Vacation Getaway in a Long Time!!! Home Away from Home for Sure!

  • 5 de 5

We loved "first and foremost" that it is PET FRIENDLY, my business partner and I were able to take both of our little furry children :-)

Secondly, the space is amazingly big yet cozy. Felt it was a PERFECT location and close to all other points of interest in Destin. The beaches are wonderful and ours was a 5 minute walk away, which was perfect for an afternoon in the ocean after working each morning; however, IF we didn't feel up to the walk, we had our own PRIVATE and quiet poolside!

Can't say anything more that would make this place great, we'd be back year after year if all of our conferences were close to the Destin area...

P.S. Kitchen was well thought out, stocked with all one would need who is a "cook" and doesn't eat out much. Clean and comfortable for a cook too...

Storage unit was great too, well stocked pool supplies!!!!

Thank You for the great accommodations!

  • Avaliação enviada em: 22/10/2017
  • Data da estadia: Outubro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you for the feedback, we are glad you had a great visit!!
Esta avaliação foi útil?
0 0
Columbus, Indiana
5

Great Location!

  • 5 de 5

This house was perfect for our family and dog. It's located in a great neighborhood that was a short walk to the beach and also close to many places to eat and shop. We had plenty of room with the very large upstairs that could've slept many more people. One room had a king, queen, and even twin bunks in the closet with extra floor space. The kitchen was a good size with enough cookware to make several meals. A grocery store was located just a few blocks away.

The pool was nice and supplied with several lounges. Cleaning and maintenance crews showed up a few times to clean it and check the chemicals. The fenced in back yard was perfect for our dog.

We used the washer and dryer, which were extra large capacity. There were plenty of cleaning supplies in the laundry room and cabinets. Consumable supplies were limited, and we purchased or brought our own laundry detergent, dryer sheets, dish washer detergent, toilet paper, and paper towels. There were lots of bath towels, hand towels, and wash cloths. We supplied our own beach towels.

The people trails and sidewalks were excellent and went from the house to the trail that paralleled the ocean.

We had a two issues. According to the instructions, 2 extra keys were supposed to be on the counter. Only one could be found and the property manager showed up quickly with an extra after we called him. The second issue was not discovered until the next to last day of our trip. The electronic lock would unlock by simply pushing a button, regardless of whether it was locked with a code or a key. We discovered this by accident and left messages for both the owner and property manager. It took about a day before we got a response, so we were a bit worried about leaving the house. However, it did feel like a very safe neighborhood. The property manager was puzzled and thought he may have to replace the batteries and re-program the lock. We were leaving when he responded, so I don't know the outcome.

Overall, we would definitely go back to this location!

  • Avaliação enviada em: 19/10/2017
  • Data da estadia: Outubro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you for the honest feedback, we are glad you enjoyed your stay with us! Dave
Esta avaliação foi útil?
0 0
Maryland
5

Awesome Home

  • 5 de 5

Our second stay in Sea Palms was as awesome as the first. Craig the property manager helped us navigate thru Hurricane Irma worries and was there to meet us and even let us in early! The owners are very responsive and quick to answer any questions and even let us bring an unexpected furbaby. The layout is great for 2 families. Wouldn't hesitate to be a 3rd time renter and would gladly recommend Sea Palms to anyone to rent!

  • Avaliação enviada em: 25/09/2017
  • Data da estadia: Setembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you so much, we are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future!!
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Best spot on Crystal Beach!

  • 5 de 5

This is our third year staying at Sea Palms Cottage. Absolutely love it! Location , clean and beautiful and pet friendly! We will be back next year ! ❤️❤️❤️

  • Avaliação enviada em: 09/09/2017
  • Data da estadia: Setembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you very much, we are glad you enjoyed your stay.
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

We loved it!

  • 5 de 5

We very much enjoyed our week long stay here! The property is obviously very well maintained and the property manager is very quick to respond to any needs you may have. We got confused with the entry code upon our arrival, but he was very quick to arrive on the scene, even though we'd already figured it out by the time he got there. He was also very friendly and personable. The owners are also very responsive to any questions you may have regarding booking your stay with them. It was a lovely experience overall.

  • Avaliação enviada em: 30/07/2017
  • Data da estadia: Julho 2017
  • Fonte: Vacation Rentals, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you very much, we are glad you enjoyed your stay with us in Destin.
Esta avaliação foi útil?
2 0

Proprietário

Lynn / Dave Fisher
Anunciante desde 2014
Fala Inglês
Tempo de Resposta:
No prazo de 12 horas
Taxa de Resposta
100%
Última atualização de calendário
Fevereiro 19, 2018

Localização

Aeroporto mais próximo
10 Miles
Northwest Flotida Regional airport (VPS)
Barpub mais próximo(a)
200 Metros
Camille's
Rodovia mais próxima
1 Miles
US 98
Restaurant mais próximo(a)
0.5 Miles
Outback/Millers Ale House
Praia mais próxima
200 Metros
Crystal Beach
Automóvel: recomendado

Acesso à praia no final da rua. Perto de restaurantes e teatro. Grandes lojas no Silver Sands Premium Outlet e Destin Commoms Outdoor Mall. Escolha entre uma variedade de atividades esportivas como golfe, tênis, paddle boarding, canoagem, ciclismo e pesca.

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Tarifas de aluguel para est casebre em Crystal Beach, Noroeste da Florida

Tipo de aluguel:
pelo aluguel do imóvel
Proprietário aceita pagamentos em:
USD
Converter Moeda
Validade da Tarifa por noite Noite (fim de semana) por semana por mês Pacote ou Evento
 
Winter 2018
jan 1 2018 - fev 28 2018
Estadia mínima: 4 noite(s)
R$ 3.903
 
 
Spring Break 2018 w/htd. pool
mar 1 2018 - mar 31 2018
Estadia mínima: 7 noite(s)
R$ 6.505
 
 
Spring 2018 w/heated pool
abr 1 2018 - abr 27 2018
Estadia mínima: 7 noite(s)
R$ 5.855
 
 
Early Summer 2018
abr 28 2018 - mai 25 2018
Estadia mínima: 4 noite(s)
R$ 5.855
 
 
Summer 2018
mai 26 2018 - ago 31 2018
Estadia mínima: 7 noite(s)
R$ 8.945
 
 
Late Summer/Early Fall 2018
set 1 2018 - out 26 2018
Estadia mínima: 4 noite(s)
R$ 5.855
 
 
Fall 2018
out 27 2018 - dez 31 2018
Estadia mínima: 4 noite(s)
R$ 4.554
 
 
Tarifa Básica
Estadia mínima: 4 noite(s)
R$ 732
 

Observações sobre as tarifas de aluguel

Taxa de animais de estimação R$ 487,91
Cleaning fee R$ 731,86
Depósito/Cheque-Caução R$ 1.626,35
Taxas 11,0%

Weeks falling over Memorial Day, July 4th & Labor Day + $200.
Approved Pets (Dogs): (1) = $150 per week (2) = $250 per week. Dogs not registered and found on property will be back charged $250. Dogs found in swimming pool are subject to $250 charge and possible eviction..
Rates subject to change without notice. Pricing excludes taxes, additional options and fees.

Política de cancelamento do proprietário

  • 50% reembolsável se cancelado com antecedência de pelo menos 30 dia(s) antes da data de chegada.
  • 100% reembolsável se cancelado com antecedência de pelo menos 60 dia(s) antes da data de chegada.
  • O reembolso total da Taxa de Serviço é oferecido quando o cancelamento é elegível para um reembolso de 100%.
Solicitar cotação por e-mail
Disponível
Indisponível

Outros imóveis para temporada