Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled

Enormes, 2500 sq. ft., 4 Quartos, 4 Banheiros, Vida ao ar livre, piscina, pátio,

Pessoas12
Quartos 4
Banheiros4
Área 232 m²
Tipo de imóvel casa
Estadia Mínima 3 - 5 noites

Descrição

Sobre o imóvel

4 quartos, 4 banheiros, acomoda 11

REG # 2015-00054.

4BR, 4baths, grande piscina e spa, deck enorme com churrasco.

Sala de jogos com mesa de sinuca, pebolim, dardos e geladeira.

Mestre quarto com cama king size, 55 'TV, walk-in closet de cedro, berço do bebê.

quarto # 2 com cama queen size e TV.

# 3 quarto com cama queen size e TV.

# 4 quartos com cama de beliche cheia, completa e de rodízio, e sofá-cama queen com 55 'TV. Sala ampla com Yamaha piano, e 60 'TV

Abra sala de jantar brilhante e cozinha totalmente equipada. A / C central e aquecimento com ventiladores de teto.

4 quartos, 4 banheiros em Nice bairro tranquilo em um beco sem saída.

Mais detalhes

Administrador Profissional
Sarah Greenberg
Anunciante desde 2008
Fala Inglês
Tempo de Resposta:
Dentro de alguns dias
Taxa de Resposta
70%
Última atualização de calendário
Agosto 23, 2017

Características

Características desta casa em Southwest Anaheim

Tipo de Imóvel:
  • casa
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Área Total Construída:
  • 232 m²
Regras da Casa:
  • Ocupação máx.: 12
  • não é permitido fumantes
  • não é permitido animais
  • permite-se crianças
Geral:
  • ar-condicionado
  • secadora de roupas
  • lareira
  • secador de cabelos
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • roupa de cama fornecida
  • sala de estar
  • estacionamento
  • toalhas fornecidas
  • máquina de lavar
Cozinha:
  • cafeteira
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • Cozinha completa
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • geladeira
  • fogão
  • torradeira
Sala de jantar:
  • cadeirão para bebê
  • Refeições
  • sala de jantar
  • 6 lugares
Banheiros:
  • 4 Banheiros
  • - vaso sanitário , Chuveiro
    - vaso sanitário , Chuveiro
    - vaso sanitário , Chuveiro
    - vaso sanitário , banheira (sem chuveiro)
Quartos:
  • 4 Quartos, Acomodações para 12
  • - 1 cama de casal extra larga , 1 berço
    - 1 grande cama de casal
    - 2 cama de casal , 1 sofá-cama/Futon
    - 1 grande cama de casal
Entretenimento:
  • Livros
  • mesa de totó
  • Sala de jogos
  • jogos para adultos
  • mesa de sinuca
  • tv a cabo ou satélite
  • aparelho de som
  • TV
  • brinquedos infantis
Exterior:
  • Deck / Patio
  • churrasqueira
Adequação e Acessibilidade:
  • acessível para cadeira de rodas
Piscina / Spa:
  • piscina particular
Atrações:
  • paisagem outonal
  • Jardim botânico
  • Igrejas
  • Cinemas
  • festivals
  • Biblioteca
  • teatro
  • Marina
  • Museus
  • parque infantil
  • lago
  • Centro recreativo
  • Restaurantes
  • Sinagogas
  • Parques temáticos
  • Parques aquáticos
  • Zoológico
Atividades de Lazer:
  • coleta de conchas
  • Observação de pássaros
  • ecoturismo
  • cassinos
  • passeio a cavalo
  • compras / outlet
  • fotografia
  • estradas panorâmicas
  • paisagens pitorescas
  • caminhada
  • Observação de baleias
Serviços e Negócios Locais:
  • caixas eletrônicos
  • serviço de babá
  • academia de ginástica
  • supermercado
  • Hospital
  • lavanderia automática
  • massagista
  • assistência médica
Atividades de Esporte e Aventura:
  • ciclismo
  • equitação
  • golfe
  • trilhas
  • patinação no gelo
  • pescaria em pier
  • patinação sobre rodas
  • mergulho
  • mergulho com snorkel
  • surfe
  • natação
  • tênis

Avaliações

Fabuloso! 4,4/5 -
(38 avaliações de viajantes)

73% Complete
7% Complete
7% Complete
5% Complete
5% Complete
Enormes, 2500 sq. ft., 4 Quartos, 4 Banheiros, Vida ao ar livre, piscina, pátio,
classificação média de 4.394737 baseada em 38 avaliações
5

Amazing Get away vacation

  • 5 de 5

The house is open and roomy and perfect for our party of 12 and we stayed for 3 nights. We loved the great master bedroom, large closet, and super comfy bed. The crib was nice we were able to use for my 2 year old grandson Great master bath as well with double shower heads

The other bedrooms were perfectly sized for our 4 families and Flat screen TV's in every room and living room.

We love the piano.

Plenty of beds for all, and loved the pull out trundle beds in 2 rooms for kids.

3 baths really helped out with all the people where we've struggled in the past. Plenty of room to park in front and a fabulous backyard .

It was nice to be in a culdesac, nice and quiet location but still quick to get to Disneyland.

We have the The Mexican Grocery store

Guadalajara around the corner.

We all have a blast at the pool and jacuzzi.

Our deposit was refunded promptly and Sarah maintained great communication from start to finish. We would LOVE to rent this house again for a full week summer stay.

Thanks Sarah!

Susanna and Luz

  • Avaliação enviada em: Aug 17, 2016
  • Data da estadia: Jul 2016
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
1 0
Glen Carbon ILL
2

Great location but needs updated pictures and maintenance as deterioration is evident.

  • 2 de 5

Our stay was July 2-9, 2017.I will start the review with the reason our whole family came out to California. We all wanted to vacation with our son that moved out here three years ago and hope to make it a annual trip. At this house no. I was told we would have the code to get in the house by three, it was four and I called twice in ten minutes leaving a message as we were standing outside the house with two little one and groceries. Our flight got in from St. Louis at 10:00 am, so we were ready to relax. My son in law called from his phone and it got answered right away and was told she was busy and didn't hear my calls. she gave him the code and then messaged me the code. Security?

Wrong with the house...They really need to get the water pressure fixed. Flushing a toilet and running the kitchen faucet can not be done at the same time, so two people taking a shower at the same time is not going to happen. The large bedroom, couldn't figure out how to turn the fan on or the TV. They need a instruction book on how to run the house. We had to search for the towels as they were all in one closet. The house needs a deep clean and a new dishwasher. We had to wash dishes as we went along, dishes were dirty. Front bathroom shower drain clogged, ankle deep water when done. circuits blew one day we don't know why, found box and turned back on, they need to update that also. Smoke alarms went off during the night, no reason. The pool water was low when we got there and cold. It got fixed on Wednesday, three days after we were there.

The good, there were plenty of toys for the kids, crib, etc. The deck was great we spent a lot of time out there and in the pool. There was plenty of room for eight adults and two children. This was our first family trip out here and won't be our last. Dispite all the issues we had a great time. We will look into other houses and now know what to ask. This was our first house rental.

  • Avaliação enviada em: Jul 23, 2017
  • Data da estadia: Jul 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Sue, I am so sorry you were not be able to check-in right away at 10am. You must have misunderstood our policy. Check -in time is clearly stated on the web site at 4pm and check-out time is 11am. This is pretty standard for all rentals. Perhaps, you might phoned me when the phone was busy because as you have said when your son called and I answered right away. I only give out the code at the time guests check-in which provides the necessary security for past and future guests, I'm so sorry you had a problem with that. For the water pressure, this is the first time I've heard about it, I will absolutely have it checked out. The dishes were not dirty, it's the hard water stain to silicon or plastic dishes. If the shower drain got clogged up when your first showered, I think you would have called me right away to complain about it, but because it was not clogged when you arrived. I always am on top of all repairs so my guests can enjoy there stay. The box was blew probably because you used so many thing at a time and it turned off for safety. The pool heating is optional as it is clearly stated on the web site, you didn't request for the pool to be heated and of course the water would be cold. I was nice enough to get the pool heater turned on without charging you, I didn't expect any appreciation for my nice gesture but to get a complaint about that I think is unfair. Anyway, despite all the misunderstanding, I'm glad your family had a great time.
Esta avaliação foi útil?
0 0
Harlingen, TX
5

Cozy home

  • 5 de 5

Trip with 11 family members from both mine and my husband's side of the family stayed at the house for our son's wedding. I picked the house mainly because it had four bedrooms and four bathrooms. This allowed togetherness but at the same time privacy. The house looks pretty much like the pictures. My family, especially my in-laws really, really enjoyed their stay. We just relaxed and got ready for our son's wedding. Great house if you are traveling with many. The pool was great, we did choose to have it heated, which was much more enjoyable. Water pressure and temperature very good (be careful, the hot water was very hot). Washer and dryer were great, used it almost daily. Cooked every day (saved on going out) and used the grill several times (we are from Texas after all). On meals, the house does have a large spice rack. Before buying groceries check the cabinets near the stove, has a good supply of things left behind. Check all the drawers of the refrigerator, especially the freezer. We bought a 20 lb bag of ice and found one left behind in a drawer in the freezer. Missed it on the first check. Air conditioner worked really well (had to raise the temperature a couple of times). The listing should be updated to say no bunk beds but it did have two futons (one in the master and one in the living room). As a previous review mentioned, there are only three showers. The fourth bathroom had a tub, which I tried, but I had a hard time bathing, but if you do not have a hard time sitting, the tub should not be a big problem. I winded up trying each shower in the house. The only con was there was not a lot of storage space in three of the bedrooms. The master bedroom had a large walk-in closet with shelves. The children's room had only four drawers (two on each bed). The drawers against the wall in the children's room were full of things (toys, etc) so those could not be used. The other two rooms had closet, but no shelves. The back bedroom had some baskets in the closet so I used those, but those did not hold a lot, so I lived out of my luggage, but no big deal, I was on vacation. TV in each room was also great (we went to relax and enjoy, we did not go out much). The comfort, coziness, and layout of the house, plus the pool overcame any cons (just one in my opinion) and just made this vacation, simply marvelous. Everyone just loved the house.

  • Avaliação enviada em: Jun 30, 2017
  • Data da estadia: Jun 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Great

  • 5 de 5

Really enjoyed my stay. I have absolutely no complaints. Everything looked just as it was advertised

  • Avaliação enviada em: May 11, 2017
  • Data da estadia: Apr 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
Eugene, OR
3

2 Family Disneyland Trip (kids 3 - 8 years old)

  • 3 de 5

Sarah was a great host & responded promptly to any questions. She also refunded our deposit quickly too.

The house fit our 2 families of 4 (4 adults, 4 kids) comfortably & everyone slept well. The beds were comfortable. The kids loved the pool (highly recommend paying extra to heat the pool). The house was on a quiet cul-de-sac. Great for families! Would stay here again.

  • Avaliação enviada em: Apr 4, 2017
  • Data da estadia: Mar 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Esta avaliação foi útil?
1 0
Minneapolis, MN
5

Wonderful family Home Away from home

  • 5 de 5

This was our second stay in this family home. Great home for a large family or multiple families with children. Wonderful children's room, play room, large yard and pool and plenty of bathrooms. Also great location and quiet neighborhood. Sarah was very responsive to questions and provided wonderful advise for groceries. We plan to return again this summer.

  • Avaliação enviada em: Feb 21, 2017
  • Data da estadia: Feb 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Esta avaliação foi útil?
2 0

Localização

Automóvel: recomendado

Perto LAX, Long Beach Airport, Aeroporto John Wayne e Huntington Beach, Newport Beach, Seal Beach.

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Tarifas de aluguel para esta casa em Southwest Anaheim, Orange County

Tipo de aluguel:
pelo aluguel do imóvel
Administrador aceita pagamentos em:
USD
Converter Moeda
Validade da Tarifa por noite Noite (fim de semana) por semana por mês Pacote ou Evento
 
FALL PROMOTION
set 4 2017 - nov 16 2017
Estadia mínima: 5 noite(s)
R$ 933
R$ 6.089
 
 
Thanksgiving
nov 17 2017 - nov 30 2017
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 1.313
R$ 8.508
 
 
Holiday Season
dez 15 2017 - jan 2 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 1.313
 
 
Spring Break
mar 23 2018 - abr 15 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 1.249
R$ 8.746
 
 
Summer
mai 18 2018 - set 2 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 1.249
R$ 8.461
 
 
Tarifa Básica
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 1.107
R$ 7.512
 

Observações sobre as tarifas de aluguel

Taxa de limpeza R$ 616,78
Depósito de Danos R$ 1.581,5

$195 Cleaning Fee
$500 Fully Refundable Damage Deposit
Optional $25/night Pool Heating

Please note that as of July 1st, that the City of Anaheim requires a 15% Transient Occupancy Tax. If you have any questions regarding this tax, please call the City of Anaheim directly at 714-765-5194.

REG Permit #: REG2015-00054

Política de cancelamento do administrador

100% reembolsável se cancelado com antecedência de pelo menos 60 dia(s) antes da data de chegada.
Solicitar cotação por e-mail
Disponível
Indisponível