Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled

PROMS BEM-VINDO - Adorável espaçoso Hilltop Home w / Hot Tub & Mesa de Ping Pong! Esta casa dispõe de 5 quartos, 2 banheiros, uma sala de jogos equipada com mesa de Ping Pong, PS3, toneladas de jogos de tabuleiro, e uma lareira!

Pessoas24
Quartos 8
Banheiros8
Lavabos5
Tipo de imóvel casa
Estadia Mínima 1 - 3 noites

Descrição

Sobre o imóvel

Adorável espaçoso Hilltop Home w / Jacuzzi, Piscina Comum de Acesso e Ping Pong!

PROMS BEM-VINDO - Adorável espaçoso Hilltop Início Apresentando Comunidade acesso à piscina e mesa de ping pong!

A idade mínima para reservar esta casa é de 30 anos de idade.

Grande casa de refúgio para todas as estações e ocasiões. Apenas uma hora de Manhattan. 10 minutos do Shawnee Mountain, Flea Market, perto de Camelback, Big Boulder, Jack Frost, Alpine Mountain & uma enorme strip mall com mais de 100 lojas. 20 minutos do Mount Airy Casino! A casa está localizada a pouca distância do rio Delaware (Delaware Water Gap). Outras actividades nas proximidades incluem caminhadas, ciclismo, equitação, ténis, basquetebol, pesca e golfe.

Características 5 quartos, 2 banheiros (1 no segundo nível, 1 no primeiro nível), sala de jogos equipada com mesa de Ping Pong, PS3, toneladas de jogos de tabuleiro, e uma lareira. Sala de estar / família equipado com um grande corte e uma televisão LCD de 27 polegadas (com Playstation3 / DVD Player) e acesso sem fio). Cozinha com utensílios de aço inoxidável - geladeira, lava-louças, microondas, fogão e servindo-ware e talheres. Sala de jantar permitirá suas necessidades de cozinha com uma grande mesa, e abastecido cozinha. Todos os quartos estão equipados com camas plataforma rainha, e espelhos (lençóis e toalhas incluídas).

acomodações:

5 quartos, 2 banho, utensílios de aço inoxidável e salão de jogos. (Sleeps 12-14)

Características:

Nível superior:

sala com corte grande, bela e nova lareira e manto que abriga uma tela plana LCD de 27 polegadas habitável (Wi-Fi habilitado e Playstation3);

cozinha de aço inoxidável Grande

Uma casa de banho completa

Três quartos com camas queen size, espelhos, armários, arte da parede, luminárias, folhas frescas.

Deck com churrasqueira propano com utensílios para todas as suas necessidades para churrasco.

Nível Inferior:

Dois quartos com camas queen size, espelhos, armários, arte da parede, luminárias, folhas frescas.

Uma casa de banho completa

exigência de idade

A idade mínima para alugar nossas casas é de 25 anos de idade. Não permitir que qualquer pessoa com menos de 25 anos de idade para assinar o contrato.

Se você é 25 e assinar o contrato, seus convidados em casa com você deve ser pelo menos 18 anos de idade (com exceção das crianças).

Por favor, ligue-nos sobre a nossa política de aluguer de baile e juventude. Nós podemos ser capazes de ajudá-lo com um aluguel.

Mais detalhes

Administrador Profissional
Grand Leisure Travel
Anunciante desde 2012
Fala Inglês
O administrador informa que seu tempo médio de resposta é
Dentro de uma hora
Última atualização de calendário
Novembro 18, 2017

Localização

Poconos, Esqui, Casino, Shawnee, Camelback, Jack Frost, Big Boulder, Great Wolf Lodge, Tannersville, I80, RT 611, East Stroudsburg, Pensilvânia, Mount Airy Casino, Great Wolf Lodge água, parques aquáticos, 100 Loja Mall.

Características

Características desta casa na East Stroudsburg

Tipo de Imóvel:
  • casa
Geral:
  • lareira
  • acesso à Internet
  • estacionamento
  • máquina de lavar
Cozinha:
  • forno de micro-ondas
  • geladeira
  • fogão
Banheiros:
  • 8 Banheiros
  • 5 Lavabos
Quartos:
  • 8 Quartos, Acomodações para 24
  • - 1 sofá-cama/Futon
  • Todos os quartos têm camas queen size
Entretenimento:
  • DVD player
  • aparelho de som
  • TV
Exterior:
  • sacada
  • Deck / Patio
  • churrasqueira
Atrações:
  • Biblioteca

Avaliações

Fabuloso! 4,7/5 -
(54 avaliações de viajantes)

88% Complete
3% Complete
0% Complete
1% Complete
5% Complete
PROMS BEM-VINDO - Adorável espaçoso Hilltop Home w / Hot Tub & Mesa de Ping Pong! Esta casa dispõe de 5 quartos, 2 banheiros, uma sala de jogos equipada com mesa de Ping Pong, PS3, toneladas de jogos de tabuleiro, e uma lareira!
classificação média de 4.685185 baseada em 56 avaliações
2

Not to happy

  • 2 de 5

It look great on line but not so great when we got there old and smelled two days after we got there , the bedroom on the right when you go upstairs smell like sewer and we had to change bedroom after we had already settle in, also two other bathroom smell the same. The water filter on the outside of refrigerator we're stop up the heat was coming out of vents when we got there the light and ceiling fan at the entrance door was broke . The grass was not cut and when they came out to cut it they half cut it did not look nothing like the house in front of us or to the right of us.we got no heat in the dining room or the game room plus tv room. Bags of trash on the side of the hill outside of the porch where the grill were. Dirty dishes was left in the dishwasher. One tv for the hold house. We had one coupe leave Friday because of the smell. They did not show of tell us how to control the heat, baseboard units, floor units and ceiling units didnot know which control what. Will call you also.

Thank you

Robert Watson

Ps Skye the manager sent me a email threading to charge me for the maintance call. It was something new ever day.

  • Avaliação enviada em: 02/10/2017
  • Data da estadia: Setembro 2017
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Robert, Thanks a lot for taking the time to write review for our property. First day as soon as you checked in we were in contact and our guest services manger contacted you everyday. You mentioned few things on the day 1 about lights which were very minor issues just a couple of bulbs blown out but were taken care of immediately as our maintenance team took care of it. Next day you asked for someone to take care of the grass and trash in dumpster. We took care of that as well. Third day you wanted to install new blinds in the house. Now we tried to accommodate you in every manner but every time there is a maintenance call, we are charged for it. We do not have any problem if there is something urgent but something like installing new blinds for you if you did not like the colors or extra bulbs and visit everyday is not possible for free. We tried our best to accommodate you and all of your problems were solved during your stay as well but at the end getting this kind of review is very disappointing. Still we really apologize for all the hassle you had but would not like you to stay at any of our property in future. Thanks, GLT
Esta avaliação foi útil?
0 0
1

Though the house was big and spacious, we had several issues with it

  • 1 de 5

Description says 5 halfbath, but it just had 1. The appliances were not brand new, but the description says so. The stove/range is very old coil type and stopped working. Even after repetitive call, was not fixed. Its a very old house and not maintained good.

Some of the reviews in the homeaway doesnt match the property like the one with title "The property was well kept, very clean, and was close to a supermarket", "Lovely hill top vacation home"

Front facing 2nd level bathrooms had sewer smell and couldn't use it. Stove stopped working and was not fixed until we checked out. When we use water in 2 bathrooms, couldn't use the third one in parallel as there was no water pressure. Hot water gets exhausted in few mintues and end up in ice cold water most of the time. Bath tubs are not draining good. AC not working fine in the main level and not to the satisfaction at upper level. Trash dumpster was always full and not emptied. We take vacation rentals every year and this is our first vacation rental that hasn't met the expectation.

  • Avaliação enviada em: 01/08/2017
  • Data da estadia: Julho 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
4 0
5

Great customer service

  • 5 de 5

Great customer service through Grand Leisure Travel! Skye is very nice and patient in answering all my queries. She gave us tips on what needs to bring and the must see location in the area. The house is clean and organized. It is also big and spacious. They have comfy beds that we really needed during our vacation. Our kids can play around the house freely since it is big. We will make sure to let our friends and family about Skytop Manor and Grand Leisure Travel.

  • Avaliação enviada em: 11/07/2017
  • Data da estadia: Junho 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
2 0
5

Great, huge house

  • 5 de 5

When we arrive in the house, we were surprised how big it is. I thought that the picture are just exaggerated on how big it is. We did not expect the house this huge, clean and well arranged. They have clean beds that are very comfortable after a long day of activities outside. The location was great! I cannot say anything but we really love it! We will surely recommend this to everybody!

  • Avaliação enviada em: 11/07/2017
  • Data da estadia: Junho 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Had a great experience overall

  • 5 de 5

Had a great experience in this house! We did not encounter any problem! It is huge, clean and well kept just like what I like in a house. Everyone can move around freely without feeling crowded. I like the outdoor pit and grill. And also the foosball and pool table and pingpong table. If we will be back here in this area, I will stay on this same house.

  • Avaliação enviada em: 11/07/2017
  • Data da estadia: Junho 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Beautiful place

  • 5 de 5

The Skytop Manor is beatiful! Big house with plenty of rooms and beds. The kitchen is huge and can have up to 5 people that can prepare the food. The kids and kids at heart enjoyed the foosball and pool table. We had so much fun staying at this house and will definitely recommend!!!

  • Avaliação enviada em: 11/07/2017
  • Data da estadia: Maio 2017
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Observações

  • 0
Solicitar cotação por e-mail
Disponível
Indisponível