Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled

"Awesome" "Excelente" "Great spot" e estes são apenas alguns dos nossos comentários

Pessoas10
Quartos 4
Banheiros3
Área 157 m²
Tipo de imóvel casa
Estadia Mínima 3 - 5 noites

Descrição

Sobre o imóvel

4 quartos, 3 banheiros, acomoda 10

- Cozinha totalmente equipada jantar em

- Piscina aquecida privada com portão de segurança e no va selecionados

- 5 TV com DVD player and Play Station consola de jogos

- Comunidade seguro com segurança 24 horas

- Acesso Wi-Fi à Internet de alta velocidade

- Chamadas de longa distância livre para EUA e Canadá

- Sala de jogos com Air Hockey & Foosball

- Baby Gear incluído (Pack 'n Play, assento, cadeira alta e carrinho guarda-chuva)

- Casas de banho frescas / toalhas de praia e roupa de cama incluídos

- Secador de cabelo, tábua de engomar e ferro incluído

- Sobre os quartos -

Nossa casa é completa, com cozinha totalmente equipada com todas as comodidades modernas (Café / Blender / fogão lento ...)

- suítes king-size 2 bela MESTRE TAMANHO

- 2 quartos com camas individuais, e

- Um sofá-cama na sala de estar

Todos os quartos estão equipados com ventiladores de teto.

- Sobre a localização -

- 10 minutos de todos os parques da Disney

- Fácil acesso a inúmeros campos de golfe I-4, lojas, restaurantes e.

- Universal Studios cerca de 25 minutos de casa

- Downtown Orlando fica apenas a 30 minutos de distância

- 5 min. do campo de golfe Champions Gate

- Sobre o COMPRAS -

- Cerca de 3 minutos de distância, há uma loja Publix, e, em seguida, apenas a 8 minutos de distância é Memorial da estrada que tem muitas opções de restaurantes, lojas e todas as conveniências que você poderia querer.

Disney World é de apenas 10 minutos para que ir ao parque por algumas horas e, em seguida, ir para casa para nadar e desfrutar da piscina e comer, em seguida, voltar para o parque à noite, que é muito conveniente.

- Sobre os proprietários -

Proprietários Ken e Stella (parle français) eram da Disney membros do elenco e pode compartilhar todas as dicas sobre como evitar linha-ups. Eles serão felizes para personalizar também uma lista das melhores atrações da Disney e passeios especialmente para a sua família.

Seguro - conveniente para casa longe de casa!

Mais detalhes

Proprietário
Ken or Stella
Anunciante desde 2010
Fala Inglês, Francês
Tempo de Resposta:
No prazo de 1 dia
Taxa de Resposta
90%
Última atualização de calendário
Maio 21, 2017

Características

Características desta casa em Sandy Ridge

Tipo de Imóvel:
  • casa
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Área Total Construída:
  • 157 m²
Regras da Casa:
  • Ocupação máx.: 10
  • não é permitido fumantes
  • permite-se festas e eventos
  • permite-se crianças
  • não é permitido animais
Tipo de Localização:
  • Rural
Temática:
  • opção econômica
  • viagem com a família
  • atrações turísticas
Geral:
  • guia de atividades
  • ar-condicionado
  • Despertador
  • sabonete
  • conexão banda larga
  • ventilador de teto
  • secadora de roupas
  • computador
  • Free Long Distance
  • garagem
  • secador de cabelos
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • ferro e tábua de passar
  • roupa de cama fornecida
  • sala de estar
  • guia de atividades locais
  • windows
  • Toalhas de papel
  • estacionamento
  • sofá-cama
  • telefone
  • papel higiênico
  • toalhas fornecidas
  • máquina de lavar
  • conexão wireless
Cozinha:
  • fogão de 4 bocas
  • Liquidificador
  • cafeteira
  • utensílios de cozinha
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • freezer
  • Cozinha completa
  • cozinha compacta
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • temperos
  • geladeira
  • fogão
  • cooktop
  • torradeira
Sala de jantar:
  • cadeirão para bebê
  • Refeições
  • área de jantar
  • 8 lugares
Banheiros:
  • 3 Banheiros
  • casa de banho 1 - vaso sanitário , Chuveiro
    casa de banho 2 - vaso sanitário , Chuveiro
    casa de banho 3 - vaso sanitário , Chuveiro
Quartos:
  • 4 Quartos, Acomodações para 10
  • Quarto 1 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 2 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 3 - 2 cama de solteiro
    Quarto 4 - 2 cama de solteiro
    - 2 sofá-cama/Futon
Entretenimento:
  • Air Hockey
  • Livros
  • DVD player
  • mesa de totó
  • Sala de jogos
  • jogos para adultos
  • jogos infantis
  • tv a cabo ou satélite
  • TV
  • videogame
  • jogos de videogame
  • coleção de vídeos
Exterior:
  • sacada
  • Deck / Patio
  • Lanai / Gazebo
  • churrasqueira
  • pátio
  • varandão com tela
  • 4 cadeiras de jardim
  • 2 cadeiras de praia
Adequação e Acessibilidade:
  • permite-se aluguel de longo prazo
  • ambiente anti-alérgico
  • adequado para idosos ou enfermos
  • acessível para cadeira de rodas
Piscina / Spa:
  • piscina aquecida
  • piscina externa
  • piscina particular
Atrações:
  • Cinemas
  • parque infantil
  • lago
  • Restaurantes
  • Parques temáticos
  • Parques aquáticos
Atividades de Lazer:
  • compras / outlet
  • paisagens pitorescas
  • caminhada
Serviços e Negócios Locais:
  • caixas eletrônicos
  • supermercado
Atividades de Esporte e Aventura:
  • golfe
  • uso de campo de golfe - opcional
  • natação
Observações:
10 toalhas de praia fornecidas

Avaliações

Fabuloso! 4,7/5 -
(53 avaliações de viajantes)

"Awesome" "Excelente" "Great spot" e estes são apenas alguns dos nossos comentários
classificação média de 4.6981134 baseada em 57 avaliações
4

Great property in Sandy Ridge

  • 4 de 5

We had a wonderful stay in your property. We stayed 9 nights. The property was clean and and accurately represented. We have been to Disney multiple times and always stay in Sandy Ridge. We love the neighborhood and its proximity to the parks. I loved that the hot tub at this house actually gets hot (a lot of the homes have "spas" which have bubbles but is the same temperature as the pool) and that the pool heat was included. The pool and the hot tub felt so good after a long day at the park. The house was in good shape. We had plenty of wash clothes, bath and beach towels. The kitchen was also well stocked. Some of the furniture could use a few fixes and or updating. The headboard on one of the Spongebob beds was not connected on the one side, so it would bang the wall if you sat on the bed and the lights in that room were quite flimsy and leaning sideways. Many of the knobs were missing off the drawers in several rooms but that didn't really affect us at all. We loved the foosball table. The air hockey table was fun too but it has definitely seen better days. Regarding the previous review about the dryer, it has been replaced with a new one that works well. And parking is tight like the previous person said. You can only fit one car in the driveway, but that's how Sandy Ridge is. My kids did report that the master bathroom shower (by the pool) was "the coldest one" (in the house) and "didn't get as hot as our shower" (at home). My husband and I stayed in the back master bedroom and the hot water in that bathroom was awesome! I loved the shower head too. The wifi is on the slower side but does work. My husband would actually just log onto the neighbors wifi because he said it was faster. (We stayed at the house next door before so his phone automatically connected to the neighbors wifi!) I would recommend that they get a second key made. There is just one an it's a pain to have to get it out of the box every time you are going in and out. We like to have one we can keep on us and leave the other in the lock box. Overall we had a great stay and would definitely stay here again. Ken and Stella were friendly and easy to work with. And the house was priced well.

  • Avaliação enviada em: Apr 23, 2017
  • Data da estadia: Apr 2017
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you so much Michelle for your comments. We appreciate the suggestion of the 2nd key. It was never suggested to us and we will have one made up. We found out that our WiFi only needed a reboot (only after reading previous guests' review). WiFi currently reading at 24 Mbps. We were not made aware of the missing knobs and will definitely have them replaced. Thank you again Michelle to you and your family for your feedback and suggestions, we are taking them to heart. Looking forward to welcoming you and your family in the near future! Warmly, Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
0 0
2

Just ok...

  • 2 de 5

Well we booked this property for a last minute Orlando vacation, and for someone who vacations in Orlando a lot, I should've made a better judgement call. Firstly, when we arrived to the property there was trash already on the side of the house from previous tenants and there was a man in the home (assuming he was the property manager) taking towels out of the washing machine. He said that the dryer had ironically broken that day and a new one wouldn't be in the unit until the day that we checked out of the property. He proceeded to say if we needed beach towels he had hung some out by the pool to dry (who wants to use air dried towels) and he would be back after he dried the towels at his home, im assuming. End result of that was we ended up spending money to buy washcloths and towels bc the property manager never returned that night. 2nd issue was the water in the master bath shower (closer to the pool) was not hot. I love a hot shower but this was barely warm. We slept in that bedroom but ended up showering in the master bath towards the back of the house. Parking is tight (we have a SUV). It wasn't noisy at all so that was good. The pool was descent for the kids. All appliances worked and were clean. The wifi sucked, it only worked one out of three days. The property does need some updating, I'm extra clean so I felt a little itchy in the property. I reached out to the the owners about the towel/washcloth situation and her suggestion was for me to air dry the towels or take them down the street to the laundromat....WHAT SENSE DOES THAT MAKE? I'm on vacation, whyyyyy would I want to be drying towels at a laundromat. She could've offered a better resolution or taken something off of the price for inconvenience, but she didn't...TOTALLY UNPROFESSIONAL

  • Avaliação enviada em: Apr 17, 2017
  • Data da estadia: Apr 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: To Ashley and potential future guests: Ashley, we are sorry that your stay in our home was disappointing to you, your 3 nights stay was not optimal as you stated in your review. It is important to us to address each issue you brought up. Situation with the dryer: - On April 1st, we learned from the guests who were staying in our home that our dryer had just seized to work. We sent our Property Manager Mike to check it out. Based on his recommendation, we decided to purchase a new dryer. - You contacted us on April 2nd (24 hours prior to arriving in our home) to book our home. We hesitated to rent it to you as we typically do not like to rent to guests who book last-minute. You never completed our rental agreement as requested which made us nervous about your intentions in our home. - April 3rd: Mike introduced himself and explained to you what the last minute situation was and that he would get pool towels back to you ASAP. We have a closet full of additional sheets, towels of all sizes so our home is fully equipped. - April 3rd at 4:54pm: you sent us this email: "we definitely need a dryer...we have wet clothes from the pool and nothing to dry off with" . My husband Ken tried to contact you that evening to offer you some options. The temperature was in the mid 80's that afternoon, it should have taken less than 2 hours for everything to dry. Ken ended up sending you an email offering you a couple of options. - April 4th AM: Mike showed up with a basket of pool towels. After his visit with you, Mike contacted Ken to let him know that his sense was that you were angling for compensation. You confirmed Mike's suspicion with your last sentence "should have taken something off of the price for inconvenience". Other issues: Temperature of the shower: Very first time we have heard of this issue. Checked it, takes 30 seconds as it is furthest to tank. Wi-Fi: our modem just needed a reboot. Reading now at 24 Mbps. We wish you would have mentioned it as this was an easy fix. Parking: our driveway is of a standard size (see pictures on our site) Your comment "I'm extra clean so I felt a little itchy in the property". Dozens of previous guests have commented on the cleanliness of our home. To potential future guests: This is our first review with 2 stars out of 56 reviews. Our average is 4.7 out of 5 stars. We are hopeful that our previous guests reviews speak for themselves and will influence you in selecting our home. Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
0 0
4

Very nice property. We all liked veru much

  • 4 de 5

Just need to change some of the shades.

  • Avaliação enviada em: Jan 3, 2017
  • Data da estadia: Dec 2016
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hello Humberto, Thank you for taking the time to write a review and for letting us know about the issue with some of the blinds in our home, we have taken steps to ensure they are repaired as quickly as possible. Happy New Year to you and your loved ones. Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Great Stay!!!!

  • 5 de 5

We rented this property for two weeks and it was well worth it. It was beautiful and well situated for Disney World (about a ten minute drive) and Universal (about a thirty minute drive.) If you are to rent this property DEFINITELY RENT A CAR. We did not and after a $110 taxi drive from Orlando International Airport we could not reach any transportation company (cab, limo, etc.) to pick us up the next day. Seeing as there was nothing in the house to eat you can see the predicament we were in with 2 kids under 10! Finally at noon we were able to get a limo and drive to Kissimmee to rent a car. A side from the lack of public transportation the house was AMAZING. It was a blessing to have the pool to relax on those two days we decided not to go to the parks. The house is wonderful and would definitely stay again. Ken and Stella are great to deal with before and after our trip. They emailed us before with a list of tips and tricks for the parks, which were extremley helpful. I would recommend this property to family and friends and will probably rent when we return. Thanks Stella and Ken you made the experience a wonderful one and we appreciate it immensely.

  • Avaliação enviada em: Nov 28, 2016
  • Data da estadia: Nov 2016
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you kindly Jennifer for sharing your experience about your stay in our home. Based on your feedback, we now have added an important note to our guests in our checkin/out form, to ensure they rent a car out of the Orlando airport. As you unfortunately discovered the Orlando/Disney area is not well served by the local transportation system. Our apologies for not warning you in this matter and we are so thankful that the situation will not prevent you from being our guests again in the near future. Until next time... Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
1 0
5

Magical Family Vacation!

  • 5 de 5

First of all I wanted to take the time to thank Ken and Stella for being the most hospitable hosts in our 7 years of visiting Florida and renting vacation homes! You are both incredible and warm and made the booking process super easy. Mike the property manager, was also a gem and the moment we contacted him he was there within minutes for a small closet door issue. He took a measurement and a new door arrived the next day to be fixed upon our departure. Ken and Stella really do take pride in their home as did we while we stayed there.

I have to mention how comfortable the Master bedroom was near the kids rooms. OH MY GOODNESS, we contemplated strapping it to our SUV to take home to Canada with us LOL. It was the best rest I have had in years in those lovely 10 days we stayed.

The pool was amazing and stayed clean even with all of the crazy storms over a few days, so refreshing!

The home was well equipped with everything we needed in the kitchen. There were even books and board games, it just had it all. We enjoyed the Disney parks and shopping close by, I love that the community is nestled in its own little area, it was peaceful and very quiet.

We hope to make our 8th Florida visit back here in your home next year!

Thank you again for allowing us the privilege to stay in your perfect home.

P.S. Please feel free to ship that Master bed to us for such a great review (hahaha)

Take care, see you very soon!

  • Avaliação enviada em: Sep 9, 2016
  • Data da estadia: Aug 2016
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: OMG, what a kind review you provided us Christina!! It is heartwarming to encounter people who appreciate our home and our services. We are so delighted that you had such a great experience. It is even more special to us given the fact you have rented many homes in the past, in the same area. We wish we could ship one of our master bedroom mattresses to you as we know how super comfortable they are, however we want to make sure future guests enjoy them as much as you did... and it will be there waiting for you, at your next visit! :) Thanks again for taking the time to write such a detailed and generous review. From the bottom of our hearts, we are very thankful. Warmest cheers, until next time... Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
1 0
Ocean Pines, Md
3

CONVENIENT TO THEME PARKS

  • 3 de 5

This home is conveniently located to Orlando area theme parks. My husband and I shared this home with my daughter, her husband and two ten year olds. It was very convenient having a pool for them to swim in when they weren't going to a park or traveling for the day. We found the house a little worse for wear than anticipated. We probably should have notified the owner's management company about fire alarms that were just hanging from the ceiling in two locations. Also, one of the bed frames in the "guest" bedroom is not attached to the frame and falls forward. Coffee pot carafe must have been replaced and doesn't fit the coffee maker properly so that turned out to be unusable. Need to hold carafe against coffee maker or it will just fill up with water in the top and overflow. Wasn't until checking out that I found trash from a previous renter (soda bottles, candy wrappers, one sock) under a bed. "Game room" is really a garage, with trash cans and stuff in storage. Again, not usable space.

We did have plenty of room in the house, and the beds in the two masters were very comfortable. It was a good house for a handicapped person with lots of room in bedroom and bathroom.

  • Avaliação enviada em: Aug 26, 2016
  • Data da estadia: Aug 2016
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hello Marie, Thank you for taking the time to write a review. We always encourage our guests to report, early into their stay, any deficiencies or issues that may not look quite right . It is unfortunate that you never connected with us nor our Property Manager Mike while you were in our home. Mike would have corrected all of these matters on the spot. Now that we are aware of these issues, they will be taking care of within the next 24 hours. We pride ourselves in providing a safe, and clean home. In order to accomplish that, we rely on the assistance of our guests to ensure they report any deficiencies as soon as possible (as they would if you were to stay in a hotel/resort) so we can ensure the utmost comfortable stay in our property. Stella and Ken
Esta avaliação foi útil?
1 0

Localização

Aeroporto mais próximo
30 Miles
Orlando International Airport
Golf mais próximo(a)
4 Miles
Champion's Gate
Rodovia mais próxima
1 Miles
I-4
Praia mais próxima
70 Miles
Cocoa Beach
Automóvel: necessário

Informação dos arredores, Atracções e Distâncias;

Parques da Disney World - 10-15 minutos;

Universal Studios - 25- 30 minutos;

Sea World - cerca de 20 minutos;

Oeste ou Leste praias da costa - aproximadamente 1 hora;

Kennedy Space Center - aproximadamente 1 hora;

Busch Gardens - aproximadamente 1 hora;

Golfe - 5 minutos para Champions Gate;

Restaurantes e supermercado - 5 minutos para Champions Gate;

Designer Shoppings - muitos entre 15 e 30 minutos

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Tarifas de aluguel para esta casa em Sandy Ridge, Orlando/Disney e arredores

Tipo de aluguel:
pelo aluguel do imóvel
Proprietário aceita pagamentos em:
USD
Converter Moeda
Validade da Tarifa por noite Noite (fim de semana) por semana por mês * Pacote ou Evento
 
May 2017
abr 29 2017 - mai 28 2017
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 431
R$ 2.536
R$ 9.569
 
 
Summer 2017
mai 29 2017 - ago 6 2017
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 415
R$ 2.549
R$ 11.164
 
 
Fall 2017
ago 7 2017 - dez 21 2017
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 415
R$ 2.549
R$ 7.975
 
 
Thanksgiving
nov 22 2017 - nov 26 2017
Estadia mínima: 5 noite(s)
R$ 3.174
Taxa Única
 
 
Christmas 2017
dez 22 2017 - jan 3 2018
Estadia mínima: 5 noite(s)
R$ 638
R$ 3.812
 
 
Winter 2018
jan 4 2018 - mar 1 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 447
R$ 3.174
R$ 11.164
 
 
Spring 2018
mar 2 2018 - abr 1 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 494
R$ 3.493
R$ 14.354
 
 
Late Spring 2018
abr 2 2018 - abr 29 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 447
R$ 2.855
R$ 11.164
 
 
May 2018
abr 30 2018 - jun 1 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 431
R$ 2.536
R$ 10.367
 
 
Summer 2018
jun 2 2018 - ago 5 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 447
R$ 2.855
R$ 11.164
 
 
Tarifa Básica
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 399
R$ 2.230
R$ 8.772
 

Observações sobre as tarifas de aluguel

Depósito/Cheque-Caução R$ 797,45

A $100 cleaning fee will be applied if your stay is less than 7 nights

Monthly rates available. An additional fee for Pool Heating may also be applied in some Seasonal Rates. All rates are subject to change. Please feel free to inquire with owners.

Política de cancelamento do proprietário

Entre em contato com o proprietário ou revise o contrato de aluguel ao reservar um imóvel.
Insira as datas para ver o preço exato
Disponível
Indisponível

Ofertas dos parceiros

 

 

Seguro

 

Outros imóveis para temporada