Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled Family icon

Log de luxo em casa. 7 bdrm dorme 26, 7 reis, 10 'HDTV, shuffleboard, banheira de hidromassagem,

Pessoas26
Quartos 7
Banheiros4
Área 3.200 sq ft
Tipo de imóvel chalé
Estadia Mínima 2 - 4 noites

Descrição

Sobre o imóvel

, 7 bedrms, 4 banheiros, acomoda mesa de jantar 26, 15 pés

Finalmente pronto para se afastar? Microfone de texto em 610-563-5365.

3200 SQ FT 7 Quarto casa !! Dispõe de espaço para 26 pessoas e 4 banheiros completos! Central A / C !. Paredes interiores log e madeira dar-lhe uma verdadeira sensação de montanha e dispõe de 7 quartos! (2 suítes com camas king size e banheiros privativos. 4 quartos king adicionais e um 7 com 2 conjuntos de beliches com 1 sendo rainha / rainha o outro um gêmeo / twin. O elevador possui outro rei e um sofá da rainha !. Um enorme deck 40x40 com 2 churrasqueiras e cadeiras de piquenique para 24 pessoas. Nossa mesa de jantar é um ótimo local de encontro, com capacidade para 20 pessoas. Desta forma, todos podem jantar juntos. Você não vai encontrar outra casa com uma mesa deste tamanho !. As melhores características, porém, são o nosso home theater com uma tela HDTV de 10 pés, nossa mesa de sinuca Gandy "BIG G" de tamanho de torneio, nosso shuffleboard de rebote de 8 pés que toca como um rodapé de 16 com um toque e nosso HOTTUB EXTERIOR !!!!! .

Estamos a 3 km de Pocono Raceway! Comunidade lago bonito com praia, voleibol, ténis, parque infantil e muito mais! Skiers haven: apenas 4 milhas para 2 Big Boulder! Apenas a 15 minutos do parque aquático Camel Back. Nós temos 5 outros em Homeaway (# 127972, # 135003, 989609, # 145767 e 3777323) Nós nos esforçamos para oferecer o melhor que o Poconos tem. Por favor, visite nossos outros três home sites para ver o nosso feedback 5 estrelas

Brier Crest Woods: :: Localizado perto da I-80, no coração de Poconos, Brier Crest Woods é uma comunidade privada que oferece uma localização conveniente para compras, esqui e grandes cidades, mantendo o seu ambiente rural tranquilo. Estradas privadas e bem cuidadas permitem caminhadas tranquilas, andar de bicicleta ou usar carrinhos de golfe e outros veículos pequenos. Além disso, Brier Crest Woods oferece: campos de ténis; Corte de bocha; Lago privado e praia (com salva-vidas); Parque infantil; Quadra de basquete e vôlei.

Poconos Blues Festival :: Poconos Blues Festival:: O Pocono Blues Festival foi classificado como um dos melhores festivais de blues nos Estados Unidos. A combinação de um cenário deslumbrante, cercado por montanhas, lagos e riachos a 2000 pés acima do nível do mar, faz deste festival imperdível um evento que atrai fãs de Blues de mais de 30 estados e vários países. Pocono apresentou pelo menos 280 artistas de renome nacional e internacional nos últimos 14 anos. Os prémios Lifetime Achievement Awards foram entregues a Ruth Brown, Clarence Gatemouth Brown, Honeyboy Edwards, Robert Lockwood Jr., Pinetop Perkins, Son Seals, Snooky Pryor, Carey Bell, Lonnie Brooks, Buddy Guy, Willie Kent e outros. Pocono tem a reputação de trazer os melhores artistas nacionais, com foco em blues acústicos ou elétricos contemporâneos e tradicionais, Southern Soul e Sacred Steel Music.

Parque Estadual Big Pocono / Whitewater Canoe :: Big Pocono State Park é no condado de Monroe, no nordeste da Pensilvânia. O parque é composto por 1.306 hectares de terreno acidentado no cume e nas encostas da Montanha Camelback. A partir do cume, os visitantes podem desfrutar de uma vista magnífica de uma vasta parte do leste da Pensilvânia e partes de Nova Jersey e Nova York. Canoa ou jangada pela natureza no rio Delaware, que flui livremente, com um desses empolgantes pacotes da jangada (canoa) da Pensilvânia - votados por Poconos como o melhor pacote de jets na Pensilvânia - você passará o dia canoagem (ou rafting) Pennsylvania Delaware River em sua própria canoa ou jangada. Experimente Whitewater - Classe 2 ou 3 corredeiras (não assustador - apenas emocionante), dependendo da época do ano. Mas o mais agradável da viagem é experimentar a solidão do rio. Mergulhe nas ilhas, observe os peixes, talvez veja uma águia ou águia-pesqueira voando (muitos falcões), reme pelo mesmo rio dos colonos pioneiros, experimente o Delaware Water Gap.

Mais detalhes

Administrador Profissional
Michael Coombe
Anunciante desde 2005
Fala Inglês
Tempo de Resposta:
Dentro de alguns dias
Taxa de Resposta
80%
Última atualização de calendário
Abril 22, 2018

Características

Características deste chalé em Blakeslee

Tipo de Imóvel:
  • chalé
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Área Total Construída:
  • 3200 sq ft
Regras da Casa:
  • Check-in: 15:00
  • /
  • Check-out: 11:00
  • Ocupação máx.: 26
  • Idade mínima para alugar: 24 ...
  • Crianças são bem-vindas
  • Festas/eventos não são permitidos
  • Não permite animais
  • Só para não fumantes
Tipo de Localização:
  • lago
  • montanha
Temática:
  • refúgio
  • viagem com a família
Geral:
  • ar-condicionado
  • ventilador de teto
  • secadora de roupas
  • lareira
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • ferro e tábua de passar
  • roupa de cama fornecida
  • estacionamento
  • máquina de lavar
  • conexão wireless
Cozinha:
  • fogão de 4 bocas
  • Liquidificador
  • cafeteira
  • utensílios de cozinha
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • freezer
  • grill
  • Cozinha completa
  • panela de cozimento a vapor
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • geladeira
  • fogão
  • torradeira
Sala de jantar:
  • Refeições
  • área de jantar
  • 20 lugares
Banheiros:
  • 4 Banheiros
  • casa de banho 1 - vaso sanitário , banheira com chuveiro
    casa de banho 2 - vaso sanitário , banheira com chuveiro
    casa de banho 3 - vaso sanitário , banheira com chuveiro
    casa de banho 4 - vaso sanitário , banheira com chuveiro
Quartos:
  • 7 Quartos, Acomodações para 26
  • Quarto 3 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 4 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 5 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 6 - 1 cama de casal extra larga
    Quarto 7 - 2 grande cama de casal , 2 cama de solteiro
    Recroom - 1 sofá-cama/Futon , LOFT
    Quarto 8 - 1 cama de casal extra larga , 2 sofá-cama/Futon , LOFT
    Quarto 1 - 1 cama de casal extra larga , 1 grande cama de casal
    Quarto 2 - 1 cama de casal extra larga
Entretenimento:
  • DVD player
  • Sala de jogos
  • mesa de sinuca
  • tv a cabo ou satélite
  • TV
Exterior:
  • sacada
  • churrasqueira portátil
  • Deck / Patio
  • churrasqueira
  • deck de madeira
Piscina / Spa:
  • ofurô
  • ofurô externo
Atrações:
  • cavernas
  • Restaurantes
  • cachoeiras
Atividades de Lazer:
  • antiguidades
  • passeio a cavalo
  • compras / outlet
  • remo
  • estradas panorâmicas
  • paisagens pitorescas
  • caminhada
Atividades de Esporte e Aventura:
  • ciclismo
  • pescaria
  • pescaria em água doce
  • golfe
  • trilhas
  • caça
  • mountain bike
  • pescaria em pier
  • patinação sobre rodas
  • iatismo
  • esqui
  • natação
  • tênis
  • Rafting em água doce
  • windsurf
Observações:
Nossa mesa de refeições acomoda 20 pessoas

Avaliações

Fabuloso! 4,6/5 -
(18 avaliações de viajantes)

77% Complete
11% Complete
5% Complete
0% Complete
5% Complete
Log de luxo em casa. 7 bdrm dorme 26, 7 reis, 10 'HDTV, shuffleboard, banheira de hidromassagem,
classificação média de 4.5555553 baseada em 18 avaliações
5

Happy Thanksgiving

  • 5 de 5

This was an ideal place to have a large family "Happy Thanksgiving". I loved that the whole family(all 17 of us)could sit at the same table and enjoy our Thanksgiving celebration together.

There was plenty of space for everyone to comfortably sleep and the kids spent mose of their time playing in the game room.

  • Avaliação enviada em: 27/11/2017
  • Data da estadia: Novembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Thank you so much Gert! We looove the big dining tables and think this is the perfect home for Thanksgiving. So so glad you were able to try something new this year and have it be everything you hoped for. I'm not one to solicit reviews even though they tell us we should. I feel like it's asking for a pat on the back and well, it just don't feel the same when you ask for it. So we really do appreciate you taking the time to write Gert. I know your trip was planned long in advance so with that came much expectation. I am glad we lived up to it and our home helped make it possible for you to comfortably bring the family together.
Esta avaliação foi útil?
0 0
3

Nice house but very unresponsive owner

  • 3 de 5

The house was a little dated, but good for our large family. Half the family spent the weekend downstairs playing pool, shuffleboard, and watching the big screen tv (and spending time in the hot tub!). The rest of the family spent their time relaxing and talking upstairs at the large kitchen table. Everyone had a great time.

A few weird things—the temperate was hard to control. We never had the fireplace on so that wasn’t part of the problem. It got very hot in the house even if we turned the heat all the way down. There were dirty sheets left on some beds, sheets left in the washer and dryer, and dishes left in the dishwasher.

My biggest complaint is about the responsiveness of the owner. Michael was responsive when I first booked the house. However, once the 2nd payment was due, I asked him 3 times between 1/26 and 1/30 if I should use the same payment method as before. Michael never responded, so I sent the check via mail. I sent him an email on 2/1 and a text on 2/6 asking him to confirm he received the check. He did not respond to that email or text, but cashed the check a few days later. I sent an email on 2/9 stating I saw he cashed the check and asking him when we would receive check-in instructions and if we’d be able to check in early. I also called and texted and he never responded. He finally responded on 2/12, 4 days before check-in, with a standard email that did not address my questions or acknowledge I had tried contacting him. Keep in mind that Michael had us pay via check and not on the secure HomeAway site—meaning my family sent him thousands of dollars that wasn’t securely made. This caused my family a lot of stress—when Michael didn’t respond I was nervous he had run off with my money until he finally responded. People who book these houses usually have a large group that requires coordinating—my family had questions about cars, check-in time, etc, and I wasn’t able to answer them because Michael wouldn’t respond. Michael did respond to one message I sent him when we were at the house about the laundry in the washing machine, but I haven’t heard from him since (I also sent him a message the day we checked out because a door wouldn’t lock—and no response from him). I also don’t like that Michael can take 6 weeks to return the deposit—there is no reason it should take that long unless he wants to wait until he makes sure you write a good review.

Overall, nice house but not worth the stress of having an unresponsive owner.

  • Avaliação enviada em: 04/03/2018
  • Data da estadia: Fevereiro 2018
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Esta avaliação foi útil?
2 0
Hatboro, PA
5

Place for lasting memories

  • 5 de 5

I cannot say it enough this place is great! This is the second year 12 of us (6 couples) stayed at this house and in 2014 stayed in another place of Michael's. The one review I saw in here is very strange to me because I have NEVER had a problem with Michael not responding to anything before or during our stay. We had no problem except for a strange thing that was out of his control. We had 6 couples and needed 6 sets of King Size sheets. I decided to make my bed later and found out our fitted sheet was only a Full size. I sent Michael a text and he responded right away apologizing and sure enough the woman who handles the linens came over with a new set. Love the new shuffleboard table!! Looking forward to next year.. making memories with great friends in a wonderful place.

  • Avaliação enviada em: 16/11/2016
  • Data da estadia: Novembro 2016
  • Fonte: HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0
Brooklyn, NY
5

Amazing weekend

  • 5 de 5

My huge family decided to go away for a weekend and we found this great home on homeaway.com. I must say the house was big enough for everyone to have privacy. The huge dining table was great for big family dinners which we enjoyed for both breakfast and dinner. The pool table area and movie theater was were we spent most of our nights hanging out. The memories that we made their will last us a lifetime. The owner Micheal, worked with us on payment arrangements and even allowed us to check out later on Sunday which was great, not having to rush out and hit the road so early in the morning.

  • Avaliação enviada em: 12/01/2016
  • Data da estadia: Dezembro 2015
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Monica!!! Thank you so much for taking the time to post a review. We love positive feedback! you were a pleasure to work with before and after your stay. glad I had answers for all your questions! LOL hope to have you again!!!!!
Esta avaliação foi útil?
0 0
1

nice location, but unresponsive owner. just avoid

  • 1 de 5

They admitted they turned the house over too quickly and didn't really clean it. We spent our whole first day cleaning it and reported issues to the owner who replied days later. The septic backed up and we were forced to move (too bad when we told him it smelled and the toilets and faucets ran slow, no one cared). We moved to his other house which was smaller and were given no consessions for having to then clean a second filthy house. Then he charged us a $20 extra car fee- we only had 4 cars and were allowed 5. He finally admitted it was a clerical error but never refunded that either. It's a nice area and we .Andre the best of it, but there are a lot of places to stay and I'd avoid this place and his other homes as well. Maybe he's still out fishing 6 months later and that's why I haven't received my security refund he held in error...? Aside from the fact the cleaning service gave us towels that smelled of smoke that we had to take to the laundry mat to wash (because we were afraid to use his washing machine. Rightfully so since we came back to a septic backup). It's a house. Things inevitably go wrong, but as an owner you know people are on vacation and you need to make right if your house has an issue. Needless to say we won't be back.

  • Avaliação enviada em: 11/01/2016
  • Data da estadia: Julho 2015
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Notice the date of this response and the one from Monica two above. They were one day apart and are polar opposite reviews. I am the only constant in this equation so take this review for what it is.. THAT SAID- We Did our best to make this family happy. YES our people said they did not have time to clean properly but that was because this guest ARRIVED TWO HOURS EARLY!!! for their rental and started emptying their vehicles while the cleaning crews tried to do there job. The guests kept loading the kitchen with food boxes and bags before we could properly get to everything. We also have an inspection duo that does a final walk thru before the guests arrive to make sure everything is alright, but they were unable to do so with 20 people and luggage around. Yes there was a septic backup.. but she failed to mention in her review that when the alarm went off they turned it to silent and ignored it. When they finally did call ME I was 40 miles offshore fishing as she says. There is a phone number posted next to the alarm which they failed to call. That is a direct line to the septic company. Had they called that when the alarm went off initially we would have had no issue. After finally speaking with her I had the septic company come out. there was a pebble stuck in the pump. an easy fix but by now the water had backed up into the house and the carpet was wet so we needed to move them to another house. We also offered free towel service and trash removal service for their trouble. Which I'll say again, could have been avoided altogether if they did not ignore the initial alarm and called me right away. The house we moved them to is bigger than the first but a different layout. It is 4 stories with spectacular views. It is our personal favorite house and the one we try to stay in when we go up. We RARELY get cleaning issue calls and we do over 100 rentals per year. 6 calls per year would be high and ultimately it is an honest mistake that led to the problem. As far as cutting off contact goes. There comes a point when you simply cannot argue with someone any longer. We Gave her free trash service. Free towels and bed linens. offered 10% discount on a future rental. But she still wanted to yell and scream. Not sure what makes people who they are but this was an ordeal that could have easily been avoided. I didn't even mention the Chemdry carpet cleaning and replacement bill as well as the septic bill I received.
Esta avaliação foi útil?
1 0
Hatboro, PA
5

WONDERFUL PLACE TO STAY

  • 5 de 5

We stayed at one of Michael's other places last year (which was great too) and decided to try another since we had loved the other one so much plus the great customer service we had received... This place was 5 star too. Love the layout, the hot tub, the amazing table to sit for meals. We have 6 couples that go and having a meal together is very important to us. There are many places that can fit you for sleeping but not for dining. I recommend this highly! Enjoy.

  • Avaliação enviada em: 09/12/2015
  • Data da estadia: Novembro 2015
  • Fonte: HomeAway
Resposta do proprietário: Thanks so much Cheryl. It is so nice to have repeats like you!!!! We try really hard to make everything as perfect as it can be for you!
Esta avaliação foi útil?
0 0

Localização

Ski: Jack Frost & Big Boulder Poconos Resorts Encontre-paraíso sazonal em Jack Frost & Big Boulder resorts Poconos, no coração do cênica Poconos montanhas da Pensilvânia. Os nossos resorts Poconos são os destinos ideais para suas próximas férias. Você vai encontrar as melhores esqui, snowboard, tubos de neve, e actividades de Verão aqui! Quer se trate de diversão de inverno ou se divertir no sol, Jack Frost & Big Boulder Poconos resorts oferecem toneladas de atividades para todos. Jack Frost Mountain & Big Boulder Poconos Resorts tenho algo para você durante todo o ano.

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Tarifas de aluguel para este chalé em Blakeslee, Poconos

Tipo de aluguel:
pelo aluguel do imóvel
Administrador aceita pagamentos em:
USD
Converter Moeda
Validade da Tarifa por noite Noite (fim de semana) por semana por mês * Pacote ou Evento
 
spring
mar 30 2018 - jun 11 2018
Estadia mínima: 3 noite(s)
R$ 4.779
A partir de
R$ 4.779
qui,sex,sáb,dom
R$ 27.308
 
 
summer
jun 18 2018 - set 9 2018
Estadia mínima: 2 noite(s)
R$ 4.864
A partir de
R$ 4.864
qui,sex,sáb,dom
R$ 10.753
R$ 35.842
 
 
Tarifa Básica
Estadia mínima: 2 noite(s)
R$ 4.864
A partir de
R$ 4.864
qui,sex,sáb,dom
R$ 11.435
 

Observações sobre as tarifas de aluguel

Taxa de limpeza R$ 836,31
Depósito de Danos R$ 1.706,75

BED LINENS INCLUDED.
If paying via online with Credit Card there is a 3% fee
Sleep 26
Winter (December 1- March 23),
Winter week-$3150,
Winter weekend $2850,
Winter Holiday weekend - $3150..

Summer (July 1- Labor Day Monday),
Summer week-$3350
Summer weekend- $2850


New Years Eve Rates-$4850.
***Winter free extra night begins after the New Years holiday And applies to non-holiday winter weekends only*****
Extra Night- $200
Security-$500.

CLEANING FEE OF $245.00 AND A COMMUNITY REGISTRATION OF $75.00 APPLIED TO EVERY RENTAL UP TO 5 CARS $10 PER CAR THEREAFTER

Política de cancelamento do administrador

  • Não há reembolso para cancelamentos feitos após a realização do pagamento.
Solicitar cotação por e-mail
Disponível
Indisponível