Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled Family icon

casa deslumbrante, com vistas ímpares e banheira de hidromassagem privativa, sala de jogos com bar completo!

Pessoas11
Quartos 4
Banheiros4
Área 3.989 sq ft
Tipo de imóvel casa
Estadia Mínima 0 - 7 noites

Descrição

Sobre o imóvel

Casa, 4 Quartos + cama Convertible (s), 4 Banhos (Sleeps 8-10)

Máximo Adultos: 8; Máximo de ocupantes w / Crianças: 10

Quartos: 4; Casas de banho: 4

Footage Square: 3990

Distância a área da cidade / ski: 2 milhas

Características: Sala de jantar e sala de jantar pequeno-almoço, bar completo e mesa de bilhar sala de jogos e shuffle mesa de bordo, TV em cada quarto, deslumbrantes vistas panorâmicas de montanha, calor radiante no chão, de plantão acesso traslado de esqui, churrasqueira, banheira de hidromassagem, wi -fi

Por favor note que 4WD ou AWD com pneus apropriados é necessária no inverno e altamente recomendado no verão, quando ficam instalados neste casa. O caminho é íngreme, ventosa e estreita.

Esta casa não é pet friendly, mas o proprietário tem um cão e um gato.

dormir arrangement-

Nível superior:

Mestre Quarto 1: cama king size, TV e casa de banho privativa com duche de vapor e banheira de hidromassagem separada

nível do jardim:

Mini Mestre Quarto 2: cama queen size, TV e casa de banho privativa com duche e banheira separados

Quarto 3: cama queen size, TV e banheiro compartilhado adjacentes com chuveiro

sala de beliche 4: Twin sobre cama de beliche cheia, TV. O acesso à casa de banho completa com chuveiro no piso principal ou o banheiro compartilhado acima indicado no piso térreo

Nível principal:

Sala de estar: sofá-cama

VIP Ski Shuttle informações

horas -Operating 7:30 - 17:30. Disque a opç��o 2 durante a programação de viagem (não 3 para reservas).

-As Reservas devem ser feitas com antecedência (não mais do que três dias antes de usar). Poderá reservar até dois dias consecutivos de cada vez. Se as chamadas são colocadas de última hora nos horários de pico, o serviço já pode ser totalmente reservado.

-Existe Um máximo de 4 passeios por dia com apenas 1 passeio entre as horas de 8h00 - 10:00 e 1 passeio entre 15:00 - 17:00.

locais -Dropoff incluem todas as bases de pico estância de esqui, Main Street Breckenridge e Park Avenue.

-Os Hóspedes devem estar prontos em seus tempos de pick-up programados. Veículos não estão autorizados a esperar mais de 3 minutos. Drivers são esperados em outros captadores.

Mais detalhes

Administrador Profissional
Book Breck
Anunciante desde 2005
Fala Inglês, Francês
Tempo de Resposta:
Dentro de alguns dias
Taxa de Resposta
60%
Última atualização de calendário
Abril 19, 2018

Características

Características desta casa em The Highlands

Tipo de Imóvel:
  • casa
Alimentação:
  • não há serviço de refeições.
Serviço de limpeza/faxina:
  • governanta ou caseiro opcional
Área Total Construída:
  • 3989 sq ft
Regras da Casa:
  • Ocupação máx.: 11
  • não é permitido fumantes
  • não é permitido animais
  • Idade mínima para locatários
  • permite-se crianças
Tipo de Localização:
  • Vista para montanha
  • Resort turístico
Temática:
  • aventura
  • refúgio
  • viagem com a família
  • passeio histórico
  • luxo
  • romance
  • relaxamento
  • atrações turísticas
Geral:
  • secadora de roupas
  • lareira
  • garagem
  • secador de cabelos
  • aquecimento central
  • acesso à Internet
  • ferro e tábua de passar
  • roupa de cama fornecida
  • sala de estar
  • estacionamento
  • telefone
  • toalhas fornecidas
  • máquina de lavar
Cozinha:
  • cafeteira
  • Pratos e Utensílios
  • lava-louça
  • Cozinha completa
  • forno de micro-ondas
  • forno
  • temperos
  • geladeira
  • fogão
  • torradeira
Banheiros:
  • 4 Banheiros
  • - vaso sanitário , Chuveiro , jacúzi
    - vaso sanitário , Chuveiro , jacúzi
    - vaso sanitário , Chuveiro
    - vaso sanitário , Chuveiro
Quartos:
  • 4 Quartos, Acomodações para 11
  • - 1 cama de casal extra larga
    - 1 grande cama de casal
    - 1 grande cama de casal
    - 1 cama de casal , 1 cama de solteiro
  • Camas king size (1), camas Queen Size (2), Cribs do bebê (1) Pack-n-Play berço disponíveis mediante solicitação, sem custo., Sofá-cama ou Futons (1) Futon no desembarque nível superior se abre para acomodar dois. , camas de beliche (1) Twin sobre cama de beliche cheia acomoda 3 pessoas confortavelmente.
Entretenimento:
  • DVD player
  • Sala de jogos
  • jogos para adultos
  • mesa de sinuca
  • tv a cabo ou satélite
  • aparelho de som
  • TV
  • jogos de videogame
  • coleção de vídeos
Exterior:
  • sacada
  • Deck / Patio
  • churrasqueira
Adequação e Acessibilidade:
  • inacessível para cadeira de rodas
Piscina / Spa:
  • ofurô
Atrações:
  • Igrejas
  • Cinemas
  • health/beauty spa
  • Biblioteca
  • teatro
  • Marina
  • Museus
  • parque infantil
  • Centro recreativo
  • Restaurantes
Atividades de Lazer:
  • Observação de pássaros
  • boating
  • ecoturismo
  • passeio a cavalo
  • horseshoes
  • compras / outlet
  • remo
  • estradas panorâmicas
  • shopping
  • paisagens pitorescas
  • trenó
  • caminhada
  • wildlife viewing
Serviços e Negócios Locais:
  • caixas eletrônicos
  • serviço de babá
  • academia de ginástica
  • supermercado
  • Hospital
  • massagista
  • assistência médica
Atividades de Esporte e Aventura:
  • cross country skiing
  • ciclismo
  • pescaria
  • pescaria com vara
  • pescaria em água doce
  • golfe
  • trilhas
  • hot air ballooning
  • caça
  • patinação no gelo
  • kayaking
  • mountain bike
  • alpinismo
  • montanhismo
  • racquetball
  • Rafting
  • rock climbing
  • iatismo
  • uso de teleférico de esqui - opcional
  • esqui
  • snowboarding
  • snowmobiling
  • tênis
  • Rafting em água doce
Observações:
Shuffleboard e mesa de bilhar, bar molhado completa

Avaliações

Fabuloso! 4,7/5 -
(29 avaliações de viajantes)

79% Complete
13% Complete
6% Complete
0% Complete
0% Complete
casa deslumbrante, com vistas ímpares e banheira de hidromassagem privativa, sala de jogos com bar completo!
classificação média de 4.724138 baseada em 88 avaliações
3

A very nice house that hasn't been maintained recently.

  • 3 de 5

This house is really nice and the views are amazing. I do think they could improve a few things going forward.

The kitchen is ill equipped for a house of this size. The # of pots and pans are insufficient and the plates are completely chipped. The stove top vent worked sometimes and others times it didn't. There really aren't any wine glasses except for plastic ones.

Furthermore, there would be people walking around the property doing various jobs with no warning or heads up that we should be expecting them. Some days it was at 8 in the morning, waking up our kids as they scraped the deck or work on the hot tub.

The house was really hot when we arrived and smelled. We were told as we arrived and opened windows to air it out. Once it cooled down to a normal temperature, the smell did go away.

Overall it is a beautiful home, but appears that it is not being maintained. For the money, I've rented nicer places.

  • Avaliação enviada em: 17/01/2018
  • Data da estadia: Janeiro 2018
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Diane. Thank you for taking the time to share your feedback with us. The guests who checked out the morning of your arrival had the heat set to 80 and it really was unbearably warm in there. We're truly sorry that all we could do was notify you of it and to suggest you open doors and windows upon arrival to cool it down. We did not pick up on any strange smells but happy to hear whatever it was did not linger. When we checked in on you the next day to make sure everything met your expectation, you shared the house was hot but nothing else. We are so sorry to learn now of the things that would have made your experience better. Had we been notified during your stay, we would have happily followed up on all of it- For example to show you which cabinet the 10 stemless glass wine glasses were stored in the kitchen and the 9 standard glass wine glasses were in the bar downstairs. We could have also shown you how the hinges on the cabinet doors hit the dishes causing them to chip. It was unfortunate to learn after they were purchased that the dinner plates did not fit well in the cabinet so that they were easily chipped. So while they look bad, they're fairly new so we didn't have them replaced. We see now that was a mistake and have replaced them. We did purchase a few more large pots as well so that hopefully the next guests find there is a sufficient amount. As far as the stove vent, the large open kitchen so rarely needs the vent. We’re truly sorry that when you felt you needed it, it did not work every time as it should. We have that scheduled to be looked at. Regarding the snow shovelers, we're sorry you found them intrusive and a nuisance, which is the exact opposite of our intention. They are contracted to shovel anytime we get an accumulation of snow to ensure guests who want to hit the slopes early are able to get around on cleared walkways. We are very disappointed to hear about your experience and want to ensure this doesn't happen again. We hope to get a call back from you as well to see if there is anything else you recommend to improve the guest experience. We're glad you enjoyed the views and otherwise found the home to be beautiful. It really is and we hope any future guests contact us to share any disappoints so that we can address them right away. Thank you for taking the time to share this with us and we hope to welcome you back to a better experience next time. Book Breck
Esta avaliação foi útil?
0 0
SCOTTSDALE
5

Heaven in the Rockies

  • 5 de 5

The house was well kept & offered our family lots of room. The views are 2nd to none. We really enjoyed cooking together at the end of the day and the 2 dining rooms were ideal. I think the staff is kind & accommodating & easy to reach. Our stay was perfect. The only thing I disagree with; charging $50 per 15 min of checking in early. If the property is vacant & I'm paying $1100 a night for a week, why try to gouge me for what is already my booked vacation??!!! Maddening! I understand the charge if you OVERSTAY, the house needs to be prepared for the next guest, granted! But, come on...that is a fine print "FAUX_PAS"!

  • Avaliação enviada em: 05/01/2018
  • Data da estadia: Dezembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Cheryl. We're happy to know you enjoyed your time at the Barney Ford Lodge and all that it offers. Regarding your unauthorized early check in, the house may have looked ready but we have cleaning inspectors whose sole job is to follow up after cleaners to ensure our rentals are cleaned properly, in great shape, and that incoming guests don’t get wrongly accused for damage caused by a previous guest. In your case, we spoke the day of your arrival when you called to inquire about checking in earlier than the 4:00 pm check-in time. We notified you then that a family checked out that very morning, so we would need time to prepare it for your arrival, but we would call you if ready before 4:00 pm. You asked if you could drop off your luggage in the garage which we were happy to allow to accommodate you. So, we are surprised at your comments, especially considering your interaction with our inspector when she arrived to find that your family had already checked in despite our conversation only a couple hours earlier. We were even more taken aback by the fact that you then chose to checkout an hour later without communicating with us, and again we had another family checking in later that day. We do not enforce our policies to be mean. We have them because we want to ensure the same great experience for all our guests, and our staff cannot have time to provide that experience when guests choose to check in early or depart late without approval. For the departure, it also means we have to pay the cleaners to just sit in their cars and wait, and to take up time when they could have been elsewhere in a busy tourist town. It throws off their schedule, and could force others to not be able to check in by 4pm as we promise. Again, we’re glad you enjoyed the home itself and had a good time in Breckenridge and thank you for raising this point for others so they understand the importance of our policies.
Esta avaliação foi útil?
0 0
3

Great Views And Location, But House Needs Work!

  • 3 de 5

This house is showing its age & wear and tear. We rented this house for the holidays and although the location and views were great, the house needs repairs and updating. We had to deal with the property management company, Book Breck, too many times for basic needs that should have been addressed prior to our arrival. They stated that the property was inspected, but in fact it was not. Almost every plate was chipped, no ice in the ice maker, no lighters for the grill, non working fireplace, exposed wires hanging from the rear of the building near hot tub, pool table felt in bad shape and worn leather couches contributed to the lower rating.

The Shuttle Service, Plan B, was great. These guys did a great job.

  • Avaliação enviada em: 02/01/2018
  • Data da estadia: Dezembro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Ed....Thank you for leaving a review for Barney Ford Lodge. We are sorry to hear you feel this home's rating is only 3 stars. We've have hundreds of happy guests stay at this home with over 80 positive reviews just on VRBO/HA alone, all of whom have loved and greatly enjoyed this beautiful property. Let us address each issue you brought up: -This home was built in 2000. The photos are current within the last year and very accurately depict exactly what each room looks like. -The property was in fact inspected prior to your arrival which is standard procedure prior to guest arrival. It was discovered during that inspection that the gas fireplace in the game room was not functioning properly and it was disconnected for guest safety. Since you checked in on Christmas Eve, we were not able to get a repairman to the house to perform repair on an ambiance-only gas fireplace. The other two fireplaces in the main living area and master bedroom were working properly and the in-floor radiant heating was working properly so thankfully heat was not an issue for you. -We will pass along your feedback on the dishware to the homeowners. -After we were informed of no ice in the ice maker, our staff went by the home and turned it to the "on" position for you. The "exposed wires" by the hot tub are only speaker wires which are often found in outdoor areas for the option of speakers. They are not live wires or potentially hazardous whatsoever. -We will pass along your feedback of the pool table to the homeowners. It does have signs of wear but is completely functional with no parts missing. -By nature, leather does show signs of wear over time. All leather sofas are still in great shape, but we're sorry you felt they are worn. We are glad to hear you enjoyed the free VIP shuttle service, the fabulous views and the location only 2 miles north of Breckenridge in a beautiful neighborhood. We always want our guests' stays to be trouble free and relaxing. We do hope you and your group enjoyed the many other amenities the home has to offer and the Breckenridge area in general. Sincerely, Book Breck
Esta avaliação foi útil?
0 0
Overland Park, KS
5

Beautiful Home, Gorgeous View!

  • 5 de 5

We rented this home for a special girls weekend to celebrate a friend's 40th birthday and upcoming nuptials. It was an ideal space for us with such a large kitchen - it was so easy for us to make a lot of meals in to save money! - dining room, family room gathering area, and basement bar and games. We spent the most time in the spacious family room with floor-to-ceiling windows showcasing the amazing view of the mountains. We woke up to a fresh snowfall on Saturday morning, making the hot tub the perfect place to relax after breakfast! The house was clean and had everything we needed for a perfect weekend. It was also just a few minute drive to downtown Breckenridge. I'd stay here again in a heartbeat.

  • Avaliação enviada em: 07/11/2017
  • Data da estadia: Outubro 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Robin, Thank you for writing a review for Barney Ford Lodge! We are so glad the property suited your group's needs perfectly for the celebration weekend. The living room is definitely one of the best features of this home, but you're right in that it has a lot of great features. We hope to welcome you all back soon! Book Breck staff
Esta avaliação foi útil?
0 0
5

Beautiful Home

  • 5 de 5

We stayed for 6 nights and this place was very nice. the beds were comfortable, the kitchen was stocked with equipment, and the bar room area was a great place to unwind after a nice day of activities. but the view from the patio/livingroom/master bedroom was by far the best thing about this property. highly recommend this for a week getaway, especially if like us there are 3 families traveling together.

  • Avaliação enviada em: 21/08/2017
  • Data da estadia: Agosto 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Resposta do proprietário: Hi Trevor, Thank you for taking time to write a review for Barney Ford Lodge. We hope to welcome you all back to Breckenridge soon! Book Breck Vacation Homes staff
Esta avaliação foi útil?
0 0
4

JAS

  • 4 de 5

Four of us enjoyed this beautiful home for 6 days in gorgeous Breckenridge!! It exceeded our expectations in so many ways! Had a GREAT and comfortable stay. Stunning views!! Only comment from one guest was that mattress in lowest level master bedroom was a little "hard". All other mattresses were great. Thanks for a great stay!! Cannot say enough about the Book Breck staff...they are excellent!!

  • Avaliação enviada em: 15/08/2017
  • Data da estadia: Agosto 2017
  • Fonte: VRBO, HomeAway
Esta avaliação foi útil?
0 0

Localização

Aeroporto mais próximo
90 Miles
Denver International Airport
Barpub mais próximo(a)
2 Miles
Can be found on Main Street
Golf mais próximo(a)
1 Miles
Breckenridge Golf Course
Rodovia mais próxima
1 Miles
Highway 9
Restaurant mais próximo(a)
2 Miles
Can be found on Main Street
Ski mais próximo(a)
2 Miles
Breckenridge Ski Resort
Automóvel: necessário

O inverno é a principal razão que moradores e visitantes se reúnem para Breckenridge. Esta pequena cidade mineira oferece muito mais do que a estância de esqui típico. Downtown Breckenridge é apenas a quarteirões da base do Breckenridge Ski Resort assim uma vez que você está aqui tudo é facilmente acessível para esquiadores e não esquiadores. Abaixo, você encontrará uma grande variedade de actividades de Inverno de Breckenridge você vai desfrutar durante sua visita.

Fotos

Tarifas e disponibilidade

Observações

  • $350-$1100/night
  • US Dollars
  • Rates & minimum night requirements vary depending on group size & week!
  • Clean fee, Damage Protection and Tax not included in rates
Solicitar cotação por e-mail
Disponível
Indisponível